Українська правда

Microsoft відкрито звинуватила Google в читанні електронних листів

5 листопада 2013, 16:07

Компанія Microsoft запустила кампанію "Keep your email private", в рамках якої на однойменному сайті відкрито звинувачує Google у вивченні змісту всіх електронних листів користувачів.

Про це пишуть "Риа новости", з посиланням на "The Telegraph".

Згідно з повідомленням, подібні дії Microsoft робить не вперше - у лютому вона запустила кампанію "Scroogled!". У її рамках Microsoft критикувала Google за сканування текстів листів користувачів Gmail для націлювання реклами - і, як наслідок, недотриманні приватності даних користувачів.

"Якщо ви користуєтеся Gmail, то Google сканує всі ваші відправлені та отримані повідомлення, виділяє ключові слова, які, на їх думку, релевантні для вас, і потім використовує ці дані для таргетування реклами", - заявляє Microsoft.

Очевидно, що компанія пропонує при цьому користувачам відмовитися від Gmail на користь власного сервісу Outlook.com.

Крім того, Microsoft закликала користувачів підписати петицію із закликом до Google відмовитися від практики сканування електронних листів у комерційних цілях.

Як повідомлялося, раніше кілька користувачів подали на адресу Google позов із звинуваченнями в порушенні таємниці приватного життя шляхом аналізу змісту листів.

Однак Google не погодилася із звинуваченнями, зазначивши, що аналіз листування користувачів Gmail є початковим елементом технологічного процесу сервісу, на який користувачі погоджуються при реєстрації.

Зокрема, аналіз змісту листування необхідний для фільтрації спаму, припинення розсилки комп'ютерних вірусів, здійснення сортування пошти, націлення реклами та інших цілей.

У Google відзначають, що автоматичний аналіз листування передбачений і політикою конфіденційності користувачів.

"Ми не використовуємо для націлення конфіденційну інформацію про расу, релігії, сексуальної орієнтації, фінансових справах користувача", - заявив представник Google.

Нарешті, Google підкреслює, що аналіз листування з метою розсилки цілеспрямованої реклами практикується усіма основними поштовими сервісами, такими як Yahoo, AOL, і Hotmail.