Adidas планує заробити 1,5 мільярда на Євро-2012
Фінал Чемпіонату Європи з футболу принесе провідному німецькому виробнику спортивного інвентарю, одягу і взуття Adidas понад 1,5 млрд євро.
Про це заявив глава компанії Херберт Хайнер, повідомляє "РБК-Україна".
Тільки за перший квартал 2012 року виручка Adidas від продажів м'ячів і футболок зросла на 25%.
В рік проведення попереднього чемпіонату Європи з футболу виручка Adidas становила 1,3 млрд євро.
"У 2012 році є всі передумови для того, щоб перевершити і ці досягнення", - сказав Хайнер.
Постійну боротьбу за першість у футбольному бізнесі Adidas веде з американською Nike.
Обидві компанії роблять свою роботу на "відмінно", вважає голова Союзу торгівлі спортінвентарем Haendlerverbund Sport 2000 Андреас Рудольф.
На його думку, кожен із двох конкурентів вважає себе найкращим з причини, що чітку межу на цьому ринку провести дуже складно.
В одному немає сумнівів: і Nike, і Adidas чудово заробляють на футболі.
На "ЧЄ-2012" Adidas одягає і забезпечує інвентарем шість національних збірних з 16 учасників. Це менше, ніж у Nike і його "дочки" Umbro.
Однак серед клієнтів Adidas - такі сильні команди, як Іспанія та Німеччина. І якщо їх виступ на європейській першості буде успішним, то цього літа екіпірування із символікою збірних стане хітом продажів у багатьох країнах.
Третє місце в бізнесі з футбольною екіпіровкою та інвентарем посідає ще один виробник з Німеччини - Puma.
Новий глава цієї компанії Франц Кох неодноразово підкреслював, що планує діяти в цьому сегменті ще більш агресивно.
Adidas планує наростити виручку також за рахунок Олімпійських ігор в Лондоні, на яких виступає офіційним спонсором.