Резолюція Європарламенту прийнята для уніфікації прав авіапасажирів
Метою резолюції Європарламенту щодо захисту прав авіа пасажирів, що була прийнята 29 березня 2012 року є уніфікація прав пасажирів та вироблення єдиних стандартів їх обслуговування.
Таку думку "Економічній правді" висловив адвокат ЮФ "Ілляшев та Партнери" Арсеній Герасимів.
"Дана резолюція, в першу чергу, направлена на виправлення ситуації щодо прав пасажирів при відкладенні рейсів, зобов’язуючи авіаційні компанії інформувати пасажирів про їх права в цьому випадку", - сказав юрист.
Герасимів зазначив, що документом передбачено обов’язкове інформування пасажирів з обмеженими можливостями про їх права.
"Діти можуть бути класифіковані як особи з обмеженими можливостями для чого надається право транспортувати дітей у спеціальних кріслах. Аеропорти повинні мати в наявності дитячі крісла. Зобов’язано комісію провести розслідування щодо безпеки використання сканерів для здоров’я пасажирів при проходженні пасажирами контролю на безпеку", - відзначив експерт.
За його словами, також передбачено створення єдиного інформаційного центру, який би надавав пасажирам комплексну допомогу при виборі рейсів.
"Європарламент закликав до усунення будь-якої дискримінації пасажирів в залежності від їх громадянства і такі факти повинні бути належним чином розслідуванні. Цікавою є ініціатива створення "чорного списку" термінів контракту, що є недобросовісними та можуть бути закладенні в договорах перевезення авіаційним транспортом та впровадження практики усунення таких норм судами країн ЄС", - пояснив Герасимів.