Банківська тема в ЗМІ сприяє зростанню рівня знання банків
В четвертому кварталі 2008 року в порівнянні до другого кварталу у більшості банків виріс рівень знання.
Найбільшою мірою цьому сприяла фінансова ситуація в країні, коли тема банківської система активно обговорювалася в засобах масової інформації, йдеться в дослідженні компанії GfK Ukraine.
На кінець 2008 року лідерами ринку за показниками знання залишалися "Ощадбанк", "ПриватБанк" та "Райффайзен Банк Аваль".
Рівень спонтанного знання у "ПриватБанку" складає 71%, у "Ощадбанку" - 64%, у "Райффайзен Банку Аваль" - 53%. За трійкою лідерів йдуть банк "Надра", показник спонтанного знання якого зріс на 5 п.п. до 34%, "Укрсоцбанк" (21%) та "Промінвестбанк" (17%, що на 3 п.п. більше ніж у другому кварталі 2008 року).
"Негативна інформація про окремі банки впливає на ставлення до банківської системи в цілому, через що можуть постраждати навіть ті банки, які не мають суттєвих проблем", - коментує ситуацію Дмитро Яблоновський, керівник відділу фінансових досліджень GfK Ukraine.
На кінець 2008 року найбільша частка респондентів користувалися послугами "Ощадбанку" (39% опитаних) та "ПриватБанку" (33%).
За часткою клієнтів третій на ринку, але зі значним відривом від лідерів, - "Райффайзен Банк Аваль" (14% опитаних).
Послугами інших банків на кінець року користувалися не більше 7% опитаних в кожному.
Найбільш високий показник потенціалу (ті респонденти, які вважають його привабливим, але не є його клієнтами) на кінець 2008 року залишається у "Райффайзен Банку Аваль" (10%) та у "ПриватБанку" (8%).
Загальний рівень задоволеності співпрацею з банками на кінець 2008 року дорівнював 4,09 бали з 5 (в порівнянні з результатом кінця 2007 року показник дещо зменшився).
Вищою, ніж задоволеність загалом по ринку, є задоволеність співпрацею з невеликими банками (4,29 бали). Також вищою є задоволеність співпрацею з "Райффайзен Банком Аваль", "УкрСиббанком", "Правекс-банком", "Укрсоцбанком" та з "Дельта банком". Нижче ніж по ринку показник в "Ощадбанку".