Київ виділив мільйони на укріплення тонелей, щоб метро їздило швидше
Київська міська державна адміністрація виділила 55 млн. гривень на зміцнення ґрунтів у тунелях Київського метрополітену.
Про це повідомила прес-служба Київміськадміністрації.
Роботи зі зміцнення тунелів на Сирецько-Печерській лінії метро почнуться наприкінці листопада.
Водночас прес-служба комунального підприємства "Київський метрополітен" повідомила, що заявки на участь у тендері на зміцнення ґрунтів у метро, оголошеному підприємством у вересні, подали 4 компанії - "Київметробуд", "Трансміст" (Чернівці), "Капітальний підземний ремонт свердловин" (Кривий Ріг) і "Вітол" (Кривий Ріг).
Тендерна комісія відмовила "Вітол" в участі в тендері через відсутність повного пакета документів, передбаченого умовами тендера.
Цінова пропозиція "Київметробуду" - 54,287 млн. гривень - комісія визнала найбільш вигідним.
Комісія має намір визначити переможця тендера до 3 листопада.
Роботи будуть проводитися в нічний час на ділянках від станції "Видубичі" до "Харківської".
Обсяг робіт становить 2,87 тис. погонних метрів.
"Київський метрополітен" має намір оголосити тендер на зміцнення ґрунтів на Куренівсько-Червоноармійській лінії й решти 2,87 тис. погонних метрів на Сирецько-Печерській лінії.
Загальна вартість зміцнення ґрунтів на обох лініях становить 120 млн. гривень.
Нагадаємо, у вересні "Київський метрополітен" оголосив тендер на зміцнення ґрунтів на Куренівсько-Червоноармійській і Сирецько-Печерській лініях метро.
Строки проведення робіт - 2007-2010 року.
У червні Київміськадміністрація вирішила зміцнити ґрунти в тунелях метро, а раніше доручила "Київському метрополітену" вивчити потребу у фінансуванні з міського бюджету для ліквідації осідань у тунелях метрополітену.
Згідно з даними метрополітену, осідання 100-180 мм є на Куренівсько-Червоноармійській лінії, починаючи від станції метро "Тараса Шевченка" до "Мінської", а також на Сирецько-Печерській лінії - осідання до 150 мм, у районі Телички, від станції "Позняки" до "Харківської".
Через осідання метрополітен змушений знижувати швидкість поїздів у метро.