"Хортиця" хоче зайняти третину українського ринку
Лікеро-горілчаний завод "Хортиця" має намір зайняти 33% українського горілочного ринку за підсумками 2007 року.
"Під кінець року в планах компанії збільшити частку бренду до 33%", - відзначила прес-служба компанії.
Зараз, за даними компанії, частка торговельної марки "Хортиця" на українському ринку горілки складає 29%.
Прес-служба повідомила, що в першому півріччі компанія реалізувала 4,3 млн. дав горілки під ТМ "Хортиця".
Експерти прогнозують, що в 2007 році український ринок горілки збережеться на рівні 2006 року - 30-32 млн. дав.
У 2007 році лікеро-горілчаний завод "Хортиця" має намір збільшити обсяг виробництва алкогольної продукції в 2 рази, або на 8 млн. дав до 16 млн. дав у порівнянні з 2006 роком.
У 2006 році ЛГЗ "Хортиця" збільшив обсяг виробництва алкогольної продукції на 99,2%, або на 3 966,598 тис. дав у порівнянні з 2005 роком до 7 966,935 тис. дав.
Завод "Хортиця" був створений у 2003 році, інвестором виступила україно-датська компанія "Імідж Холдинг" (100% власник заводу).
ЛГЗ "Хортиця" випускає продукцію під торговельними марками "Хортиця" і "Благов".