Pepsi випустила банку "газировки" за $100 тис.
У шанувальників легендарного напою Pepsi з'явився прекрасний шанс здобути, можливо, найдорожчу за всю історію банку улюбленого напою, що оцінюється в 100 тисяч доларів.
Ця банка зроблена зі стерлінгового срібла і суцільно прикрашена дорогоцінним камінням: вона зазнала інкрустації трьома сотнями діамантів, сотнею сапфірів і такою же кількістю рубінів.
Дорогоцінна банка Pepsi Super Bowl, своїм створенням зобов'язана знаменитому чемпіонату з американського футболу, що стартував зовсім недавно в Сполучених Штатах, святково відкриває новий сезон ребрендингу продукції компанії Pepsi.
Причиною останнього стало значне зниження продажів Pepsi за минулий рік, і тепер компанія прагне взяти реванш і знову привернути увагу примхливих, непостійних покупців.
Відтепер з'явиться новий графічний стиль упаковок напою, що буде мінятися кожні кілька тижнів, зображаючи різні теми, близькі тинейджерам та "молодим дорослим": музику, моду, спорт та машини.
До слова, купити цю банку не можна, але можна виграти на офіційному сайті чемпіонату.
Для цього потрібно усього лише зареєструватися та отримати свій унікальний код. Виграшний код буде оголошено одразу ж після передматчевого шоу Pepsi, що пройде 4 лютого, а переможець крім пам'ятної банки Pepsi Super Bowl одержить також два квитки на саму головну гру року американського Суперкубку.
Що ж стосується Суперкубку, то ця щорічна гра є самою рейтинговою національною телевізійною програмою в Америці. Торік її дивилися понад 141 млн. чоловік. Цього року гра буде транслюватися на потенційну аудиторію в 1 млрд. на території більш 230 країн.
До слова, Pepsi уже п'ять сезонів виступає головним спонсором американської Національної футбольної ліги (NFL), а цього року спонсорує передматчеве шоу, головною фігурою якого буде співак Прінц.