SOUL: спроба №2
(початок розповіді про нові авто KIA читайте тут) Як ми вже писали, KIA демонструє чималі амбіції до захоплення нових ринків збуту. Погляньте на цю діаграму, і зрозумієте, що обсяги продажу в компанії вже досить відчутні.
Джерело: Falcon Auto |
В другому півріччі 2011 KIA презентувала цілу низку нових авто, які розраховані перш за все на входження до європейських ринків. Зараз на дорогах тієї ж Франції майже неможливо побачити корейське авто. Здебільшого, там панують місцеві європейські виробники: Ford, VW, Peugeot, Citroen, Renault та представники преміям-сегменту: Audi, Volvo, Mercedes та Mini. Зрідка можна побачити на дорогах японські авто – здебільшого це Nissan та Honda. Але корейцы налаштовані рішуче.
Джерело: Falcon Auto |
Після седану D-класу KIA Optima мені довелося тестувати маленький кросовер – KIA Soul. Це авто вже давно продається в Україні, хоча і не стало дуже популярним. Але тепер воно отримало нові двигут та трансмісію, а також більш красивий вигляд. Отже, мова йде про спробу №2.
Джерело: Falcon Auto |
Пересідати з Optima за кермо Soul було не самим приємним ходом. Занадто велика різниця у комфорті. Машина жорсткувата, має не дуже добру звукоізоляцію та набагато простіша всередині. Якщо Optima дарує задоволення, то Soul - це машина для пересування.
Причому, для не дуже швидкого пересування. Коробки передач зроблені таким чином, що на малих швидкостях машина жвава, але після 70-80 км/год всі версії Soul розганяються дуже туго. Мабуть, це і є адаптація під європейський ринок, гда 50 км/год і 110 км/год - це природні бар'єри швидкості, з якими ті ж французи внутрішньо згодні.
Джерело: Falcon Auto |
Інша справа українці. Який же наш не любить швидко рухатись? Розігнати Soul складно, але можна. Проте, на великих швидкостях я відчув іншу проблему. Приблизно до 80 км/год машина добре поводиться в поворотах, і стійко тримає дорогу. Але понад 100 км/год вона починає завалюватися вбік. Крім того, через коротку бази починає "водити" кермо, і в українських реаліях це потрібно враховувати. Soul не створений для швидкісного слалому.
І все ж, через два дні мені дуже захотілося похвалити цю машину. І для цього набралися мінімум три причини.
Перша. Soul - це класичний кроссовер. Простими словами, міський позашляховик. Він ідеально підходить під дороги Києва. А це ями, бугри, укоси, бордюри і нерівності. Колеса радіусом R15, кліренс 164 мм (трохи менше, ніж у Sorento), жорстка підвіска й коротка база - це саме те, що потрібно для петляння по місту.
Джерело: Falcon Auto |
А ще це кузов а-ля універсал, напрочуд великий всередині (крім маленького багажника). В очах французів, він може замінити Citroen С3 Picasso, в очах українців - Skoda Roomster або версії середніх кросоверів з переднім приводом.
Друга причина - це нові двигуни і коробки. На сором іншим виробникам масових авто, на всіх Soul стоять нові двигуни об'ємом 1,6 л (дизель і бензин) і шостиступеневою коробкою (MT і AT). Я спробував і бензинові, і дизельні двигуни, і відверто млявим здався тільки дизель на "механіці".
Зате сподобався досить "злий" бензиновий двигун на "механіці", і ще приємно вразив дизель на "автоматі". Виявилося, що на автомат ставлять набагато потужніший двигун. Тож є сенс брати саме такий дизель. Щоправда, витрата у нього теж буде більше. Зате є ще одна причина вибрати "автомат" - все та ж відсутність "антивідкату" на автівці з механічною коробкою.
Джерело: Falcon Auto |
Нарешті, третя причина - Soul все ж таки симпатичний, якийсь "свій". Звикнути до нього можна миттєво - через годину вже відчуваєш себе як вдома. А висока посадка дає хороший огляд дороги, що добре у пробках Києва.
Виходячи зовні, починаєш вважати його красивим. Так, не з першого разу зачиняються двері. Так, маленький багажник. Так, дуже чути усі звуки ззовні. Але все одно це дуже приємна машинка.
$25 тис за "максималку" - можливо, дорого. Але $16 тис за базову бензинову версію на "механіці" - вже непогано.