Проєкт підтримки малих та ветеранських бізнесів

ROZETKA та Visa запустили проєкт із підтримки малого бізнесу

щоб допомогти українським підприємцям зробити кроки до своєї мети та розповісти їх історії всій країні.

Особливу увагу приділили ветеранському малому бізнесу та створили для нього в голосуванні окрему категорію.

700+

підприємців подали заявки на участь

30

Учасників проєкту пройшли У наступний етап

Призовий
фонд

1 000 000 грн

1 місце

500 000 грн

2 місце

по 250 000 грн

3 місце (3 учасники)

1 000 000 грн

1 місце

500 000 грн

2 місце

10 учасників, які отримали найбільше голосів, пройшли у фінал проєкту - серед них 7 малих бізнесів та 3 ветеранські.

Фіналісти «Бізнес-трампліна 2.0» позмагаються за грошовий приз, навчання в Києво-Могилянській бізнес-школі (KMBS), подарунки від RozetkaPay та представлять свою справу на краш-тесті перед журі:
Владислав Чечоткін

Співзасновник та СEO ROZETKA

Світлана Чирва

Віцепрезидентка та регіональна менеджерка Visa в Україні та Молдові

Андрій Федорів

Засновник і CEO FEDORIV GROUP

Всеволод кожемяко

Засновник компанії «Агротрейд» та бригади «Хартія»

Вікторія Тігіпко

Засновниця та керівна партнерка венчурного фонду ТА Ventures

Проєкт реалізовують Rozetka та Visa за підтримки національного проєкту Дія.Бізнес та освітнього партнера ― Києво-Могилянської бізнес-школи (KMBS).

Малі бізнеси

фіналіст

NESEMOS Veteran Auto Hub

Голосів: 1230

Автосервіс у Києві, який виріс із волонтерської діяльності. Засновники NESEMOS із партнерами передали для ЗСУ понад 200 машин. Після того як зіштовхнулися з невдалими ремонтами авто в різних місцях, вирішили створити власний сервіс. Обслуговують цивільні та військові машини: ремонтують ходову частину, двигуни, виконують зварювальні роботи та базове технічне обслуговування. Навчають та працевлаштовують ветеранів.<br/><br/>
Наступний крок для розвитку — придбати обладнання для технічного обслуговування, щоб розширити перелік апаратних послуг. Також планують розвивати навчання ветеранів для роботи в автосервісі та збільшити команду.

читати історію
фіналіст

rekava

Голосів: 763

Екобренд виробів із кавової гущі, створений 2020 року в Сумах. Після повномасштабного вторгнення бренд релокувався та працює у Львові. Основні вироби rekava — це одноразові стаканчики для напоїв та аромасвічки. Після використання вони повністю розкладаються впродовж 2-4 місяців. У 2024 році бренд єдиний представляв Україну на виставці Maison&Objet у Франції.<br/><br/>
Кроки, які хоче здійснити команда для розвитку rekava: патентування, сертифікація та реєстрація торгових марок, а також запуск серійного виробництва одноразових стаканчиків та кришок із кавової гущі.

читати історію
фіналіст

Grandma's Pharm

Голосів: 727

Рослинна аптека — сімейний бізнес із Вінниці. Справа почалася з бабусі Галі, яка була фармацевткою та збирала для родини лікарські трави. Онук Галини з дружиною закінчили медичний університет і створили сервіс підбору лікарських рослин. Продають монотрави, фіточаї, збори й розповідають, як рослини можуть покращити здоровʼя.<br/><br/>
Команда планує наступні кроки для розвитку бізнесу: експортувати свою торгову марку в Польщу, США та Іспанію і розширювати базу партнерів, щоб стати FMCG-продуктом (масового попиту).

читати історію
фіналіст

Trojan Systems

Голосів: 572

Компанія розробляє смартобладнання для боротьби зі шкідниками. Її створили в Ірпені у лютому 2023 року два колишні конкуренти. За 3 місяці розробили 4 інноваційні пристрої (смартпастки), які фіксують активність шкідників, — це допоможе підприємствам зменшити витрати на 40-70%. Технологію випробовують компанії з Індонезії, Сінгапуру, Саудівської Аравії та Бразилії.<br/><br/>
Для розвитку своєї справи засновники планують такі кроки: створити новий дизайн обладнання, запустити серійне виробництво та розробити новий продукт, який допоможе комплексно закривати потреби клієнтів.

читати історію
фіналіст

MILIGUS

Голосів: 554

До повномасштабного вторгнення — дизайн-ательє у Львові для брендів та дизайнерів із 7 країн. 3 24 лютого 2022 року переформатувалися та сьогодні створюють чоловічий і жіночий тактичний одяг. Реалізовують продукцію у понад 20 фізичних магазинах по Україні, через сайт і на платформах Rozetka, Prom та інших. MILIGUS уже вдягнув понад 50 000 захисників та одним із перших представив на ринку військовий одяг для жінок.<br/><br/>
Планують такі кроки розвитку: розширювати асортимент тактичного одягу (розробити жіночу колекцію) та відкривати магазини.

читати історію
фіналіст

Турбота24

Голосів: 522

Сервіс для онкопацієнтів та їхніх родин, що надає підтримку протягом лікування, допомагає справлятися з психологічними труднощами та полегшує догляд. Користувачам сервісу доступні організація та контроль приймання ліків, запис до лікаря та виклик медперсоналу додому, поради та інструкції щодо лікування та відновлення. Роботу сервісу забезпечує команда з 8 людей у Києві — в кожного працівника за плечима особиста історія, повʼязана з онкологією.<br/><br/>
Прагнуть здійснити такі кроки для розвитку справи: розширити функціонал застосунку, інвестувати в просування сервісу, щоб укласти нові партнерства та залучити більше користувачів. А також створити нові навчальні матеріали, розширити базу статей та ресурсів для користувачів.

читати історію
фіналіст

Life Style Camper

Голосів: 504

Сімейний бізнес із Києва — виробництво кузовів, причепів та напівпричепів для активного відпочинку (кемпінгу). Life Style Camper має розгалужену дилерську мережу в понад 30 країнах, зокрема співпрацює з мисливським клубом у Бельгії та кулінарним реаліті-шоу у Словаччині. Мета компанії — створювати для активного відпочинку універсальні транспортні засоби з екологічно чистих матеріалів.<br/><br/>
Заплановані кроки для розвитку бізнесу: створити нову модель автономного трейлера сімейного типу, встановити на виробництві сонячні панелі, автоматизувати процеси обліку та управління, а згодом вийти на північноамериканський ринок.

читати історію

YANKOVSKA BRAND

Голосів: 462

Бренд жіночого одягу з Рівного, що поєднує традиційні елементи української культури з модними тенденціями. У 2022 році засновниця бренду Яна Янковська стала мамою, її чоловік долучився до ЗСУ, тому діяльність YANKOVSKA BRAND призупинили. Сьогодні бізнес знову працює — для клієнтів створюють тренчі, передники, хустки тощо.<br/><br/>
Для розвитку бренду планують такі кроки: закупити нове обладнання та розширити виробництво, а також створити сайт.

читати історію

Sereda

Голосів: 433

Кондитерська у Києві, яку заснували Артур із Маріуполя та Анастасія з Донецька. Подружжя вирішило створити заклад із веганським меню тоді, коли вони самі переходили на рослинне харчування. Зараз мають найбільший в Україні асортимент веганських тортів.<br/><br/>
Наступний крок розвитку — підсилити напрямок корпоративних замовлень (кейтеринг). Для цього хочуть пройти навчання зі стратегічного розвитку та управління командами й придбати нове холодильне обладнання.

читати історію

ТМ ROCK FRONT

Голосів: 384

Бренд туристичного спорядження та одягу з Кропивницького. У 1999 році колишній пілот і альпініст Микола Ковальов розпочав пошив на своєму виробництві, а через 20 років бренд перезапустили. Після початку повномасштабного вторгнення ROCK FRONT долучився до пошиття спорядження для захисників. Бренд представляє свою продукцію на сайті, у фізичних та інтернет-магазинах та доставляє в різні країни.<br/><br/>
Наступний крок, який хоче зробити ТМ ROCK FRONT, — інвестувати у створення інноваційної колекції туристичного одягу. Для цього закупити нові матеріали, розробити тестові моделі та запустити серійне виробництво.

читати історію

Хочу Буду

Голосів: 365

Студія розвитку, яку заснувала Ірина Візір у містечку Кобеляки на Полтавщині. Після початку повномасштабного вторгнення Ірина покинула міжнародну корпоративну кар'єру, повернулася в рідне місто та вирішила започаткувати власну справу, щоб розширити освітні можливості місцевих. У студії «Хочу Буду» пропонують заняття з інтерактивної англійської, підготовки до школи, творчі та спортивні активності.<br/><br/>
Для наступного кроку в розвитку «Хочу Буду» планує відкрити STEAM-хаб з цифровими напрямами: робототехнікою, стоп-моушн дизайном, цифровою ілюстрацією. Згодом прагне запустити франшизу та відкрити мережу студій розвитку в громадах.

читати історію

Щось Цікаве

Голосів: 310

Простір цікавих речей у Львові, що з'явився у 2011 році завдяки художниці-склярці Роксолані Худобі.<br/><br/>
«Щось Цікаве» складається з кавʼярні, крамниці та галереї, де представлені вироби митців з усіх куточків України. Відвідувачі можуть ознайомитися з мистецтвом, дізнатись про нові ремесла, взяти участь у майстер-класах. За 13 років діяльності співпрацювали з 500 брендами та митцями. Команда створює художні та апсайклінг-вироби зі скла, популяризує давні ремесла та навчає розуміти культурну цінність цієї продукції.<br/><br/>
Для розвитку справи планують здійснити такі кроки: збільшити виробничу зону та придбати гутну піч, щоб розширити асортимент виробів зі скла. Також планують проводити навчальні воркшопи та збільшити кількість подій, які популяризують українську культуру.

читати історію

Have A Rest

Голосів: 296

Бренд смартаксесуарів для подорожей, який 2017 року у Києві відкрила Аліна Долініна. Засновниця прагнула створити продукт, продуманий до дрібниць, якого їй завжди не вистачало в поїздках. Каталізатором розвитку Have A Rest стала співпраця з брендами Masha Reva, Helen Marlen, Milk Kids, Litkovskaya, SkyUp Airlines, Ksenia Schnaider та Jamemme.<br/><br/>
Заплановані кроки розвитку бренду — відкриття шоуруму, запуск франшизи в Україні та за кордоном, а також створення нових продуктів і колаборацій.

читати історію

Podollyanochka

Голосів: 254

У 2021 році в засновниці Анастасії Трембовецької зʼявилася ідея створювати іграшки з аудіозаписом для дітей, чиї батьки часто не поряд, — так зʼявився бренд Podollyanochka. Згодом ідею розвинули до створення іграшок-подарунків для всіх охочих з персоналізованими аудіозаписами від близьких людей. Бренд розробляє кожен елемент продукту: від пристрою до пошиття самої іграшки.<br/><br/>
Podollyanochka працює у Києві, відновлює виробництво і прагне розширити асортимент. Заплановані кроки для цього — закупівля додаткового обладнання й матеріалів та збільшення команди.

читати історію

Tailor House 7

Голосів: 173

Бренд виробів для тварин народився 2016 року в Дніпрі, коли в родині засновників Tailor House 7 з’явився собака і вони не змогли знайти для нього якісні товари за прийнятною ціною, тож вирішили створювати їх самостійно. Виготовляють автоаксесуари, ліжка для тварин та інші вироби, пропонують індивідуальне пошиття.
<br/><br/>
У 2022 році, після втрати на війні близької людини, відкрили другий напрям роботи — вироби для військових, зокрема рюкзаки для FPV-дронів, спальники та інше.<br/><br/>
Хочуть зробити наступні кроки для розвитку: придбати нове обладнання та розширити ательє. Також у Tailor House 7 прагнуть додати робочі місця, залучити фахівців з маркетингу та збільшити кількість замовлень з-за кордону.

читати історію

EcoBunch

Голосів: 170

Магазин здорового харчування, який заснувала 2018 року Ганна Мішина у Кременчуці. Місія бренду — відновлювати культуру свідомого споживання їжі, повертаючи цінність локальних продуктів. EcoBunch підтримує місцевих виробників і фермерів та пропонує продукти, які допомагають вести здоровий спосіб життя. EcoBunch обʼєднує молодих підприємців та споживачів у спільноту, що цінує автентичність, якість і здоров’я.<br/><br/>
Заплановані кроки для розвитку — обладнати цех для приготування страв індивідуально складеного раціону та створити інтернет-платформу, де користувачі зможуть скласти свій раціон на тиждень чи місяць та замовити продукти або готові страви додому.

читати історію

Nanit Robot

Голосів: 161

Онлайн-школа, яка навчає дітей робототехніки та програмування, а для дорослих пропонує курси з інженерії, дронобудування та інші. Діяльність Nanit Robot розпочалася 2021 року в Києві. Співпрацює з приватними школами й проводить курси в Києві, Дніпрі та Запоріжжі, також виробляє конструктори для вивчення робототехніки дітьми і дорослими. Готує до запуску департамент рекрутингу, який допоможе студентам школи влаштуватися на роботу в галузі.
<br/><br/>
Наступні кроки в розвитку: розширити навчальні програми, зокрема з 3D-друку і програмування на Python, та оновити обладнання. А також хочуть розвивати рекрутингові ініціативи ― програми стажування і партнерства з технологічними компаніями для студентів школи.

читати історію

BY SADOVSKIY

Голосів: 153

У 2020 році Максим Садовський запустив перше в Чернігові виробництво натурального твердого мила та аромакульок для ванни. Команда розвивала бренд — вивчала технології виготовлення інших продуктів та дію натуральних компонентів, налагодила виробництво. Лінійка продуктів бренду містить аромадифузори, спреї для текстилю, товари для догляду за тілом тощо.<br/><br/>
Кроки для розвитку бренду, які планує команда: збільшити продуктову лінійку та обсяг виробництва, придбати краще обладнання та провести ребрендинг.

читати історію

Bonsso

Голосів: 133

Компанію з виробництва меблів для дому та офісу заснував Кирило Іванов у 2017 році в Харкові. Через повномасштабну війну виробництво було втрачено і виробничі потужності декілька разів довелося перевозити в різні куточки України. Зараз компанія працює в Калинівці Вінницької області та виготовляє стільці, крісла, пуфи й барні стільці. Bonsso має дилерську мережу магазинів в Україні та Європі, а також власний шоурум.<br/><br/>
Сьогодні компанія виробляє 1000 одиниць продукції на місяць і хоче збільшити цей показник до 3000. Для цього планують такі кроки: придбати новий верстат і встановити на виробництві фарбувальну камеру. Також у Bonsso прагнуть розширити дилерську мережу в Україні від 25 до 100 магазинів.

читати історію

Schooll of Art x Craft

Голосів: 132

Школа дизайну та мистецтв у Києві, яку заснувала українська дизайнерка Лілія Літковська у 2021 році. Студентам пропонують освітні курси, дослідження української та світової моди та роботу у майстернях. Навчання вже пройшли близько 1000 людей, а до викладання залучили понад 50 майстрів з індустрії. В межах Ukrainian Fashion Week провели освітню платформу для понад 500 слухачів.<br/><br/>
Кроки, які хочуть зробити: інвестувати в облаштування освітнього простору, оновити сайт, створити додатковий навчальний контент та просувати й монетизувати його.

читати історію

ArtBeton Market

Голосів: 113

Компанію зі створення дизайнерських бетонних виробів заснував Олег Шарко у Черкасах за декілька днів до повномасштабного вторгнення. Зараз в ArtBeton Market працюють 7 людей: створюють вироби для ресторанів, житлових комплексів, медичних установ, виконують замовлення на експорт. Серед виробів — стінові панелі, столи, вазони, паркани та інше.<br/><br/>
У пріоритеті компанії — налагодити автоматизоване серійне виробництво. Для цього планують такі кроки: придбати нове обладнання для шліфування готових виробів, створити сайт і бот для продажів онлайн.

читати історію

Ветеранські бізнеси

фіналіст

УП-ІННОВАЦІЇ

Голосів: 2395

Компанія, заснована 2023 року в Тернополі, виробляє засоби оборони, зокрема радіоелектронної боротьби. Основна мета — забезпечити захисників якісними та доступними засобами РЕБ для збереження їхнього життя. Ідея створення такого виробництва виникла в засновників з їхнього досвіду бойових дій.<br/><br/>
Зараз розвивають виробництво складників, щоб менше залежати від постачання імпортних деталей, та зосереджують зусилля на виробництві антен і корпусів, які широко застосовуються в різних галузях.<br/><br/>
Серед наступних кроків, які прагнуть зробити, — масштабування виробництва та створення нових технологічних рішень для протидії ворожим розвідувальним та ударним дронам.

читати історію
фіналіст

ДронАгро

Голосів: 1554

Справу розпочали 2021 року в місті Борщів Тернопільської області. Основна ідея бізнесу — використання агродронів для точного та  ефективного внесення засобів захисту рослин. Від початку діяльності обробили понад 10 000 га сільськогосподарських земель. Робота «ДронАгро» дозволяє аграріям скоротити витрати на оброблення полів, підвищити врожайність та мінімізувати негативний вплив на довкілля. <br/><br/>
Наступний крок, який хоче зробити «ДронАгро», — розширити свою діяльність на інші регіони. Для цього придбати сучасні агродрони та запровадити додаткові послуги: внесення трихограми, гранульованих добрив і комплексний агроаналіз.

читати історію
фіналіст

Конюшина. Мед з історією

Голосів: 1336

Бізнес із виробництва меду та медових солодощів заснував Олексій — бджоляр у четвертому поколінні. У 2014 році Олексій вивіз з окупованого Луганська 30 бджолосімей та розпочав свою справу в Каневі. Виготовляє крем-мед 7 смаків, сортовий мед із липи та акації, а також фасує мед у стіки, щоб його було зручно вживати військовим. Реалізовує продукцію у торгівельних мережах «Сільпо», «Фора», «Делікат».<br/><br/>
Заплановані кроки для розвитку — придбати ще 250 бджолосімей та 250 вуликів, щоб збирати більше меду (10-12 тонн), відкрити онлайн-магазин та вийти на нові ринки збуту.

читати історію

ACTIVE PRO

Голосів: 843

Фітнес-клуб у Шептицькому (раніше Червоноград) на Львівщині, який створив ветеран Микола Степасюк. До військової служби Микола 15 років працював інструктором і тренером та мріяв заснувати власний спортивний клуб. ACTIVE PRO надає широкий спектр послуг: індивідуальні та групові тренування, заняття в тренажерному залі, спортивне харчування. Особливу увагу приділяють фізичному та психологічному відновленню військових після поранень та з ПТСР.<br/><br/>
Мають потребу розширити зону для тренувань, тож один із наступних кроків ― придбати нове обладнання, зокрема тренажери для мʼязів стегна, батерфляй, клаймбер та інші.

читати історію

Стилет і стилос

Голосів: 822

Видавництво у Києві, яке 2021 року заснував Олександр Андрієвський після повернення з АТО. Після початку повномасштабного вторгнення знову мобілізувався, тому видавництвом керує дружина. За три роки видали 15 книжок українських та іноземних авторів: від ілюстрованих видань класичної прози та поезії до нон-фікшну з історії та політології. Зараз у роботі видавництва близько 20 книжок. Друкують книжки у Харкові, Білій Церкві та Дрогобичі.<br/><br/>
Планують такі кроки розвитку: придбати в іноземних видавництв права на бестселери, яких ще немає в українському перекладі, та видати їх в Україні. А також збільшити команду — найняти фахівців з реклами та менеджера з доставлення.

читати історію

Ровесник

Голосів: 403

Сучасна чайна, що популяризує здоровий спосіб життя через вивчення китайської чайної культури. Заклад у Києві відкрив ветеран Сергій Степаненко після повернення зі служби, тому що відчував потребу оточити себе добрими людьми. Мотивує майбутніх підприємців відкривати подібні заклади та шукає партнерів для розширення бізнесу.<br/><br/>
Наступні кроки, які прагне втілити: вдосконалити меню «Ровесника», додати гарячі й вегетаріанські страви, а також запровадити послугу доставлення, щоб залучати більше клієнтів.

читати історію

Zap.Ravlik

Голосів: 388

Равликова ферма, заснована 2019 року в Запоріжжі. Виготовляють із равликів готові до вживання продукти та напівфабрикати. У 2021 році розпочали постачання до закладів HoReCa, а в 2024-му відкрили перший заклад громадського харчування. Популяризують європейську кухню та культуру споживання равликів, розвивають екотуризм в Україні.<br/><br/>
Наступним кроком Zap.Ravlik є розширення ферми, щоб вирощувати равликів, та створення інфраструктури, щоб приймати туристів.

читати історію

The 11's

Голосів: 374

Компанія з виробництва світильників, настільних ламп, бра та люстр. Ветеран ЗСУ Артем Богодюк створив її у вересні 2023 року. Команда брала участь у виставках, налагодила співпрацю з мережею «Епіцентр». Також The 11ʼs створила унікальний артоб’єкт «Місяць» для Київського планетарію. <br/><br/>
Компанія має мережу дилерів та дроперів в Україні. Товари The 11ʼs продаються на платформі Etsy.<br/><br/>
Заплановані кроки розвитку бренду — розширити асортимент виробів та вийти на північноамериканський ринок через Amazon. Для цього мають придбати нове обладнання: лазерний станок, 3D-принтер та УФ-принтер.

читати історію

Cosmos in

Голосів: 296

До військової служби Роман Баховський з дружиною заснували архітектурну компанію, яка працювала в галузі будівництва обʼєктів B2C. Зараз Роман — ветеран та здійснює консалтинг і супровід клієнтів, які хочуть створювати обʼєкти рекреаційної та відпочинкової нерухомості. Для цього використовує 8-річний досвід роботи в архітектурі й будівництві. <br/><br/>
Наступний крок — розвивати особистий бренд. Роман планує у майбутньому створити інфопродукт для клієнтів та укладати партнерства.

читати історію

ваш голос
зараховано

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.