"Київстар" підвищує тарифи
Найбільший мобільний оператор "Київстар" у середньому на 25% підвищує плату за послуги.
Про це повідомили у пресслужбі "Київстару" у відповідь на запит "Інтерфакс-Україна".
"Компанія переглянула умови частини тарифних планів для абонентів контракту, а до кінця року перегляне ще частину тарифів передплати. У середньому ціна зміниться на 25% до вартості тарифу", - повідомили в пресслужбі "Київстару".
Абоненти отримають більше переваг і послуг у тарифі: додаткові хвилини для дзвінків на інші мережі, додаткові гігабайти мобільного інтернету, а також можливість під'єднувати додаткові безлімітні сервіси, наголосили в пресслужбі.
Тарифи на деякі пакети послуг вже змінилися. При цьому закрито низку інших тарифних планів.
Востаннє перед нинішнім підвищенням "Київстар" підвищував тарифи для частини абонентів у квітні-травні 2024 року. Утім, деякі тарифні плани не змінювалися понад рік, а для низки інших змін не було з початку повномасштабного вторгнення РФ, уточнили в компанії.
У пресслужбі пояснили, що на рішення про зміну вартості послуг вплинуло зростання обсягів споживання, економічна ситуація й витрати на забезпечення мережі альтернативними джерелами електроенергії.
Нагадаємо:
Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій видав розпорядження, відповідно до якого оператори мобільного зв'язку мають забезпечити доступність послуг мобільного зв'язку протягом 10 годин відсутності електропостачання.
"Київстар", "Vodafone Україна" і lifecell випустили спільну заяву, в якій поінформували своїх користувачів про те, що забезпечити на 100% автономність мобільного зв'язку та інтернету протягом 10 годин під час відключень вкрай складно.
Шевченківський районний суд Києва зняв арешт з 47% корпоративних прав компанії "Київстар", яка входить до складу міжнародної групи Veon.