Мировая сеть супермаркетов SPAR развиваться в Украине
Чому Україна
Це не перша спроба SPAR зайти на ринок України. Вперше нідерландський франчайзер прийшов до нас у 2002 році. Другу спробу створити в Україні мережу SPAR здійснив у 2006 році. Криза 2008 року поступово змусила українських партнерів SPAR згорнути бізнес.
Однак, ринок продуктового рітейлу в Україні продовжує динамічний розвиток, мережі поступово витісняють неорганізовану торгівлю. І міжнародна група SPAR не могла стояти осторонь цього процесу.
Хто такий SPAR і чому VolWest Group
SPAR є одним з найбільш яскравих прикладів успішної експансії на міжнародні ринки. Компанія представлена в країнах Європи, Азії, Африки, Австралії і навіть далекої Океанії.
За свою 85-річну історію міжнародна спілка SPAR має представництва в 42 країнах світу і в цілому оперує 12 300 магазинами. Товарообіг мережі SPAR за рік складає понад 33 мільярди євро. Щодня 337 тисяч співробітників SPAR обслуговують понад 13 мільйонів покупців.
У 2016 році SPAR International запропонував Інвестиційній Групі VolWest Group спільно розвивати сучасну, передову міжнародну мережу SPAR в Україні.
Сергій Шавлукевич: "Наші майбутні партнери розуміли, що для активного розвитку в країні їм потрібна компанія-лідер. А у VolWest Group – багаторічний і багатогранний досвід у рітейлі. Уже понад 15 років ми розвиваємо як власні, так і франчайзингові мережі, причому не тільки в секторі FMCG.
Переговори підтвердили сподівання, що кожен з нас тільки виграє від такого співробітництва. Для SPAR International це стабільний і впевнений розвиток в Україні, для VolWest Group – можливість розвитку своїх мереж у різних форматах і цінових сегментах."
Вибір був очевидний. Адже VolWest Group – перший український рітейлер, який почав розвиток франчайзингу в продуктовому рітейлі, і вже понад 13 років успішно розвиває франчайзинг під брендами Наш Край (мережа супермаркетів і експрес-маркетів), Тарантелла (піцерії), Карамеля (гуртівні солодощів). Більше того, з розвитком франчайзингової мережі, Інвестиційна Група мала запит на диференціацію нового формату магазинів для категорії покупців середній / середній плюс. Сформувався попит на більш якісне наповнення магазину: обладнання, інтер'єр, сервіс. Тому виникла необхідність для чергового кроку в розвитку.
24 січня у Києві "SPAR Україна Корпорейшн", що входить до Інвестиційної групи VolWest Group та Міжнародна група SPAR International досягли домовленості щодо розвитку в Україні світової мережі SPAR.
VolWest Group ввійшла в мережу SPAR як повноправний партнер, що має право відкривати свої магазини під брендом SPAR, а також може передавати право на використання бренду іншим компаніям. Ліцензійна угода між компаніями підписана на 3 роки з гарантією подальшої пролонгації.
Головна "фішка" мережі SPAR – це безпрецедентна можливість обміну новітніми технологіями. Постійний обмін досвідом, інноваціями і передовими технологіями забезпечує конкурентоспроможність кожного партнера.
Ключові цінності SPAR для покупців - це широкий асортимент якісних і свіжих товарів, європейські стандарти обслуговування, індивідуальний підхід до кожного клієнта, комфорт і затишок в кожному магазині.
Головний момент диференціації SPAR в Україні в тому, що це будуть якісні та сучасні магазини міжнародного рівня.
Сергій Шавлукевич: "Наш досвід дозволяє нам дуже швидко почати розвиток нової мережі. Перший магазин SPAR плануємо відкрити протягом 2 місяців. До речі, це буде не власний магазин, а супермаркет, який працює по франчайзингу, що показує високий рівень довіри до бренду SPAR. У нас є достатньо партнерів, готових розвивати магазини форматів SPAR в Україні."
У найближчих планах "SPAR Україна Корпорейшн" відкриття 15 магазинів до кінця 2017 року. При цьому відкривати їх український партнер планує переважно як у Західному і Центральному регіоні, так і на Сході та Півдні країни. У середньостроковій перспективі стоїть завдання відкрити 50 магазинів за 3 роки.
SPAR-формати
SPAR в Україні буде розвиватися в 4 торгових форматах: SPAR Express (магазини біля дому торговою площею до 200 кв.м), SPAR (супермаркети 200-800 кв.м), EUROSPAR (супермаркети 800-3000 кв.м), INTERSPAR (гіпермаркети більше 3000 кв.м).
Сергій Шавлукевич: "Ми вже активно працюємо над створенням концепції магазинів в різних форматах (SPAR express, SPAR, EUROSPAR). У цей проект активно включена команда фахівців SPAR з Британії, Португалії, Нідерландів, Угорщини. У концепті ми будемо використовувати найсучасніші досягнення рітейл-дизайну, оригінальне обладнання, а також досвід кращих в своєму розвитку країн-партнерів SPAR."
Стати партнером SPAR може кожен, хто має бажання започаткувати власний бізнес і володіє початковим капіталом. Умови, що висуваються до потенційних франчайзі, досить прості. Необхідно мати власне або орендоване приміщення площею від 75 кв.м., що відповідає вимогам SPAR і забезпечене необхідними комунікаціями, розміщене у місцях із активним трафіком, у великих житлових масивах, центральній частині міста або торгових центрах. Потенційний партнер-франчайзі повинен мати у своєму розпорядженні необхідну суму інвестицій, що відповідають формату. Інвестиції в магазин SPAR складають від 300USD на кв.м. Роялті становить від 0,5 до 1,2% залежно від формату магазину.
Детальніша інформація для партнерів на офіційній сторінці http://SPAR.ua/.
Підводячи риску
Протягом останніх п'яти років мережа SPAR у світі продовжує зростати, незважаючи на нестабільну економічну ситуацію. Такі результати демонструють незмінну силу і привабливість бренду SPAR у всьому світі. SPAR - це партнер номер один для незалежних рітейлерів, які прагнуть оволодіти кращими практиками роздрібної торгівлі та забезпечити швидкий розвиток в умовах міжнародної конкуренції.
Відтепер SPAR в Україні. Сьогодні українські інвестори мають унікальну можливість стати власником бізнесу відомого міжнародного бренду. Адже ринок франчайзингового продуктового рітейлу України залишається найбільш перспективним і привабливим для інвестування у відкриття власної прибуткової справи. І динаміка франчайзингових проектів Інвестиційної Групи VolWest Group ще раз це підтверджує. А такі сучасні і технологічні франшизи як SPAR у довгостроковій перспективі мають найбільшу комерційну цінність.
Дізнатися більше про SPAR в Україні можна вже 21 – 23 лютого на виставці франчайзингу, що проходить у "Київекспоплазі" на вул. Салютній 2Б.
Тут "SPAR Україна Корпорейшн" представляє свій франчайзинговий пакет, а потенційні партнери зможуть дізнатися деталі придбання надійної, перевіреної багаторічним світовим досвідом франшизи від SPAR.