Как связаться с облгазом?
Першим серед низки сучасних сервісів була онлайн-платформа 104.ua, яка працює вже три роки. На сьогоднішній день нею користуються 2,2 млн споживачів газу або 30%клієнтів компанії.
Наступним серед сучасних сервісів був запуск всеукраїнського Контакт-центру, який почав працювати в 2016 році. Зараз він обробляє 2,8 млн звернень на місяць і більше 35 млн - на рік
В 2018 році компанія запустила мобільний додаток 104 Mobile, відкрила майже 30 нових Центрів обслуговування клієнтів та створила першого чат-бота у Вайбері.
Сучасними сервісами компанії активно користується понад 60% споживачів, а це понад 5 млн клієнтів.
Ми вирішили розповісти про всі можливі варіанти комунікації з компанією, щоб ви могли вибрати на себе найзручніший.
Старий добрий офлайн
Якщо ви прихильник традиційного способу спілкування - для вас існує 62 центри обслуговування клієнтів (ЦОКів).
Наразі ЦОКи нараховують 650 тис відвідувань на місяць та більше 10 млн звернень на рік. Зараз центри обслуговування клієнтів покривають 50% території ліцензійної діяльності газорозподільних компаній, з якими співпрацює РГК.
Станом на кінець 2018 року на один центр обслуговування клієнтів припадало близько 130 тис споживачів газу.
Кому це може бути зручно: В першу чергу, для людей, яким необхідне оформлення документів: довідки, виписки з рахунків та інше. Або клієнтам, які не мають довіри до онлайн-сервісів.
Зазвичай центри обслуговування клієнтів працюють з понеділка по четверг з 8-ої до 17-ої години, а по п’ятницях - з 8-ої до 18-ої години. Деякі з них працюють і по суботах. Уточнити розклад роботи центрів обслуговування можна на сайті газорозподільних компаній в розділі "Контакти наших служб"
Особистий онлайн-кабінет
Особисті кабінети споживачів на сайті 104.ua дають їм можливість швидко передавати показання лічильників, а також оперативно отримати рахунок за газ, який можна роздрукувати і сплатити. З інструкцією по процесу реєстрації можна ознайомитись тут.
Великий обсяг показань газових лічильників передається щомісячно через особисті кабінети на сайті 104.ua. Зараз кількість таких споживачів щомісяця перевищує 1 млн.
Передача показань газових лічильників передбачена законодавством і без особистих кабінетів на сайті 104.ua це було б неможливим.
Онлайн система та система контакт-центру пов’язані між собою. Тому якщо клієнтам щось потрібно, то вони можуть обрати зручніший для себе варіант: написати в онлайн чи замовити зворотній дзвінок з контакт-центру.
Особистий кабінет дає споживачеві основні функції управління власним особовим рахунком. В ньому можна подивитись історію оплат та споживання газу, не виходячи з кабінету також здійснити оплату за газ. Зараз клієнтам компанії доступні декілька платіжних сервісів.
Якщо у вас є комп’ютер чи ноутбук, ви можете зареєструвати особистий кабінет і перевіряти всю інформацію через нього.
Зараз особисті кабінети мають вже більше 2,2 млн зареєстрованих користувачів, які відвідують їх більше 100 млн разів на рік.
Також ви можете оформити звернення за допомогою електронної пошти. За цим каналом комунікації компанія отримує 76 тис звернень на місяць та близько 203 тис звернень на рік.
Кому це може бути зручно: всім у кого є газові лічильники, тому що передавати показання в онлайн-режимі легко і зручно
Звернення телефоном
Якщо у вас є телефон і на ньому немає інтернету, ви можете звернутись до контакт-центру, який готовий допомагати вам щоденно з 8 ранку до 20 вечора.
Контакт-центр надає індивідуальні консультації щодо нарахувань та пояснення споживачам, як їм діяти. Так як в регулюванні галузі постійно відбуваються зміни - то споживачі дуже активні.
Споживачам газу також доступна функція зворотного дзвінка, які можна замовити в особистому кабінеті. Система перетелефонує споживачеві автоматично як тільки з’явиться вільний оператор.
До контакт центрів звертається близько 2,8 млн осіб на місяць, а в рік нараховується 35 млн контактів.
Також ви можете надіслати SMS-повідомлення на номер 7104, за допомогою якого передати показання лічильника чи дізнатись поточний баланс.
Кому це може бути зручно: Всім споживачам, у яких є стаціонарний телефон чи звичайний мобільний телефон.
За допомогою смартфона
Мобільний додаток 104 Mobile був створений для простоти споживача. Він надає клієнтам газорозподільних компаній функціонал ідентичний до доступного в особистих кабінетах але без прив’язки до комп’ютера. До того ж користуватись додатком можливо всюди, де доступна мобільна передача даних.
В мобільному додатку клієнти газорозподільних компаній можуть управляти кількома особистими рахунками. Він дає можливість контролювати стан рахунків родичів, які не можуть відкрити особистий кабінет особисто, наприклад, найближчих родичів. В додатку можна з легкістю перемикатись з одного особового рахунку на інший: передавати показання лічильників і здійснювати оплату онлайн.
В одній з останніх версій додатка реалізовано можливість передачі показань лічильників за допомогою фотофіксації. Достатньо просто навести смартфон на лічильник і цифри будуть розпізнані і передані газрозподільній компанії
Мобільними додатками 104 Mobile або 104 Mobile Light вже користуються 97 тис споживачів природного газу.
Viber-бот - це додатковий канал зв’язку, який допомагає споживачеві. Якщо у вас в руках є смартфон, то ви можете скористатись паблік-акаунтом РГК у Viber. Знайти його можна за допомогою QR-коду
QR-код
За його допомогою користувач отримує доступ до даних особового рахунку, зокрема може переглядати поточний стан розрахунків за газ, історію оплат і показань лічильників.
Viber зараз користується 22 тисячі користувачів, які роблять близько 2 500 тис звернень на місяць.
Кому це може бути зручно: активним користувачам смартфонів
Навіщо звертатись?
Користувач може звернутись з будь-якою проблемою та поставити будь-яке запитання щодо газопостачання.
Отримати оперативну відповідь щодо показань лічильника чи стану особового рахунку, консультацію за розрахунками або платіжними документами, дізнатись, чи надійшли сплачені за газ кошти, проконсультуватись щодо укладання договору чи переоформлення особового рахунку, а також залишити відгуки щодо користування послугами компанії.