Владельцы отелей зарабатывают больше с BRG hotels (укр)
Готельєри у війну мають якнайшвидше адаптуватися до обставин, проявляючи гнучкість у управлінні. Олексій Пєклун – засновник BRG hotels (компанія, яка проєктує та запускає готельні об'єкти й здійснює ефективне управління існуючими) розповідає про те, як готелям, якими керує його компанія, вдається заробляти більше.
Ми гнучкі та динамічні – така особливість часу
BRG hotels розвиває в Україні світовий тренд, згідно з яким власники передають свої готелі в управління керуючим компаніям. Вся справа у вигоді для власника.
Керуюча компанія бере на себе відповідальність за управління готелем, забезпечуючи маркетинг, продажі, роботу з персоналом. Вона покращує ефективність і прибутковість готелю, зменшує витрати та звільняє час і ресурси для власника готелю.
"За півтора року повномасштабної війни нам вдалося не тільки втримати готелі, а запустити нові. В Одесі проєктуємо новий готель, який плануємо відкрити на початку 2025-го року – зараз почали будівництво.
На заході України у нас з’явились два нові готелі – там завантаження дуже гарне: видовий готель "Ніколь" з басейном та "Марина", яка знаходиться прямо у Буковелі та поряд із витягом.
І вони зараз більш успішні, ніж до війни, тому що ми грамотно керуємо цінами й рекламою – з нами власники заробляють більше, ніж якби це робили самі", – розповідає Олексій.
Як заробляти більше
Олексій наголошує, для того, щоб готель був успішним, управлінець має аналізувати попит, адаптуватись під потреби гостей та керувати цінами:
- Безпека. Головний запит гостей зараз – це безпека. Готелі з якими працює BRG hotels або мають власні бомбосховища, або ж повідомляють гостям про адресу найближчих.
- Комфорт. Готелі BRG hotels забезпечують відповідний рівень комфорту не економлячи на персоналі чи додаткових витратах.
- Динамічне ціноутворення. Потрібно постійно аналізувати ринок, заповненість власного готелю та відповідно до попиту змінювати ціни.
Прогнози на майбутнє
Невідомо, коли закінчиться війна, але Україна вже має жити й відбудовуватися. А з перемогою, за прогнозом Олексія, український готельний бізнес вийде на новий рівень:
- Захід України процвітатиме. Все що пов'язано із готельним бізнесом в Карпатах має підстави для успіху та зростання.
- Готелі в усіх регіонах розвиватимуться. Коли війна закінчиться, готелі в усіх регіонах будуть розвиватися дуже швидко, бо багато людей з усього світу приїдуть подивитися, що то за така країна, яка перемогла "другу армію" світу .
Український готельний бізнес має великий потенціал для розвитку. Завдяки грамотному управлінню та адаптації до нових умов, готелі можуть не тільки вижити, а й процвітати.