"Биржа дизайна": разрушаем мифы

Четверг, 24 ноября 2016, 12:50

Нюанси спілкування дизайнерів та замовників стали приводом для багатьох жартів: чого лише варті сім червоних ліній, деякі з яких мають бути намальовані зеленим кольором.

Навколо онлайн-сервісу "Біржа дизайну" теж сформувалося декілька стереотипів. Однак перевіримо разом, чи дійсно ці твердження є істиною.Зверстати самому легше, ніж замовити.

 

1. Зверстати самому легше, ніж замовити.

Роботу дизайнера можна порівняти з роботою фокусника: здається, що всі його рухи легко повторити, втім лише до того моменту, поки не спробуєш це зробити сам.

Реклама:

Нагадаємо: "Біржа дизайну" пропонує послуги сотень фахівців, готових надати вам оригінальні та якісні рішення за прийнятною ціною.

2. Замовники "Біржі дизайну" зобов’язані надрукувати власну продукцію у друкарні "Вольф".

Хоча сервіс "Біржа дизайну" створений командою друкарні "Вольф" для потреб її замовників і фактично функціонує за її повної сервісної підтримки, не існує жодних обмежень щодо того, де друкувати виготовлений макет.

Однак клієнти, які друкують, використовуючи сервіс "Поліграфія Онлайн", можуть бути впевнені не лише у якості макету, але й в якості поліграфічного відтворення, на відміну від тих, хто відмовляється від комплексного обслуговування.

3. Кошти за конкурси з "Гарантією оплати" не повертаються клієнту за жодних умов.

Насправді єдиною особою, яка вирішує, чи варто виплачувати кошти за макет, є сам клієнт. Якщо з певних причин йому не подобається жоден із запропонованих варіантів, він має право відмовитися від послуг "Біржі дизайну".

Але такі випадки – швидше виняток, аніж правило: більшість замовників повністю розуміють, що прагнуть отримати від дизайнера, і тому неодноразово публікують власні замовлення, обирають переможців і оплачують їхню роботу.

4. Клієнтська підтримка на сайті "Біржі" обмежується рубрикою "Свяжитесь с нами".

Кожен клієнт сервісу може не лише поспілкуватися з командою сервісу "Біржа дизайну", але й доручити модерацію конкурсу менеджеру компанії "Вольф". При цьому менеджер повідомлятиме про перебіг конкурсу і додатково надсилатиме макети учасників конкурсу.

5. На "Біржі дизайну" працюють лише дизайнери-початківці.

Серед користувачів сервісу "Біржа дизайну" справді немало тих, хто робить лише перші кроки в дизайні. Однак, не менш важливо те, що все-таки сервісом користуються і професіонали-фрілансери. Дизайнери не вказують власний досвід роботи – "Біржа дизайну" надає особливі відзнаки тим користувачам, хто неодноразово перемагав у конкурсах чи надсилав свої роботи на конкурси. Більше того, роботи дизайнера зберігаються у його профайлі – всі замовники можуть самостійно пересвідчитися, наскільки професійними є користувачі "Біржі дизайну".

6. При безпосередньому спілкуванні дизайнер краще зрозуміє, що від нього треба, ніж через технічне завдання на сайті.

Існує лише один спосіб переконатися, що дизайнер зрозумів технічне завдання– подивитися на результат його роботи. Безглуздо заперечувати, що живе спілкування важливе для налагодження й підтримки ділових контактів, але для виконання завдання треба не говорити, а працювати.

"Біржа дизайну" пропонує чітко сформовану структуру технічного завдання, в якій враховані всі нюанси замовлення:

- категорія;

- заголовок;

- кінцева дата;

- якими програмами має володіти дизайнер для виконання;

- якими матеріалами може послуговуватися;

- ціна виконаного завдання;

- опція "Гарантії оплати".

7. Дизайн – це дорого.

Кожен відвідувач "Біржі дизайну" може подивитися на актуальні конкурси і кількість замовлень на них. Закономірно, що чим складніший макет і більше нюансів виконання замовлення, тим вищою має бути вартість цього замовлення. Однак в будь-якому разі вартість макету з "Біржі дизайну" буде нижчою, ніж ціна в рекламній агенції.

Сподіваємося, що ви не зважаєте на стереотипи, а вже користуєтеся всіма перевагами аутсорсингу на сервісі "Біржа дизайну". А якщо ні – спробуйте, ви ж знайдете, куди подіти зекономлені час та кошти? 

 

PROMOTED

Читайте нас также в Telegram. Подписывайтесь на наши каналы "УП. Кляті питання" и "УП. Off the record"

Реклама:
Подпишитесь на наши уведомления!