Предпринимательское будущее Украины

Предпринимательское будущее Украины

Дефицит предпринимательской инициативы в Украине является намного большей проблемой, чем дефицит нефти, газа или золотовалютных резервов.(Укр.)
Четверг, 19 мая 2016, 12:30
Алексей Геращенко, экономист, эксперт гражданской платформы "Нова країна"

Відомий австрійський економіст і соціолог Йозеф Шумпетер порівнював підприємницьку діяльність із творчим руйнуванням.

Саме так і відбувається – творячи новий світ, ми робимо старі звички неефективними, тож компанії, які виробляють застарілий продукт і не відповідають сучасності, руйнуються.

Основою цих неперервних змін є людська ініціатива, що є наслідком особистісної індивідуальності. Люди, які живуть впровадженням цих ініціатив, інновацій – підприємці.

Довгі роки проживання в тоталітарній державі СРСР впроваджувалася альтернативна думка: нібито економіку країни можна побудувати згори донизу, що зверху "видніше", що правильно організована система дасть правильний результат.

Реклама:

Такий підхід зумовив технологічне відставання, бо він міг ідеально описати, як має працювати існуюча система, проте зовсім не був налаштований на те, щоб переглянути її принципово й створити якісно нову.

Та ще більшою проблемою є те, що схильність до власної реалізації, до активності вбивалася, суспільство заражалося вірусом патерналізму, - воно живе з ним і досі.

Брак підприємницької ініціативи в Україні є набагато більшою проблемою, ніж дефіцит нафти, газу чи золотовалютних резервів. Бо саме ідеї й інновації активних людей рухають країну вперед. Будучи країною з високими за рівнем людським потенціалом та людським капіталом, за своїм добробутом ми знаходимося в другій сотні світового рейтингу.

Величезна кількість талановитих людей не вірить у свої сили, коли йдеться про самореалізацію у власній справі.

Вже з 23 травня 2016 року майбутні і діючі підприємці, а також всі зацікавлені у тому, щоб дізнатися, за якими правилами успіху живе сучасний бізнес, отримають можливість зануритися в світ власної справи завдяки безкоштовному загальнодоступному онлайн-курсу "Підприємництво. Власна справа в Україні" , створеного на платформі Prometheus.

В курсі буде надано як світоглядне розуміння того, а що ж таке "бути підприємцем", так і цілком практичні поради й системи, що вибудовують маркетинг, юридичні аспекти, фінанси та загальний менеджмент нової справи.

Окрім основного спікера, Олексія Геращенка, слухачі почують гостьових лекторів, а саме, юридичні поради від Дмитра Гадомського, партнера компанії Axon Partners, і ґрунтовний маркетинговий блок від Дмитра Джеджули, партнера Маркетингового холдингу OSD Group. Власним баченням того, що є сильними сторонами українських підприємців, а де є дефіцитом, який варто надолужити, поділиться Юлія Савостіна (засновник фестивалю Made in Ukraine).

Курс "Підприємництво. Власна справа в Україні" - це 5 тижнів занять, що включають в себе відеолекції, презентації, додаткові матеріали для самостійного вивчення, посилання на корисні ресурси і можливості та тести для закріплення отриманого розуміння.

Останнім тижнем курсу будуть живі і щирі історії успіхів, помилок і порад молодих підприємців: Андрія Пелюховського (кав'ярні Розумна кава), Ярослава Каплана (квест-кімнати Escapequest), Лідії Суярко (магазини української косметики UA Krasa), Оксани Тимків (дитячі розвиваючі центри ABC club ) і Наталії Місник (кондитерська Be My Guest).

Теорія і практика, розуміння суті і конкретні поради, загальні принципи і прикладні документи – це ознаки цього курсу, завдяки чому, напевно, в Україні стане трохи більше успішних підприємців, що зробили власну справу успішною і корисною для суспільства.

* * *

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться.

Точка зору редакції "Економічної правди" та "Української правди" може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Точка зору редакції «Економічної правди» та «Української правди» може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.
Реклама: