Довготривалі інвестиції в компанію: вісім книжок з нетиповими стратегічними рішеннями
Як у 1996 році компанії Apple вдалося втриматися на плаву після виходу Windows-95? Apple знайшла нову вузькоспеціалізовану нішу для розвитку.
Гнучкість мислення, володіння унікальними знаннями, уміння ефективно налаштовувати роботу в компанії та планувати свій час забезпечує конкурентні переваги на ринку.
Спільно з інтернет-книгарнею Yakaboo ЕП зібрала книги, що комплексно розкривають питання бізнес-стратегії, допомагають віднайти власний "блакитний океан" і масштабувати бізнес.
Конкурентна стратегія. Техніки аналізу галузей і конкурентів
Провідний спеціаліст у сфері вивчення конкуренції Майкл Портер ділиться своїм багаторічним досвідом стратегічного планування бізнесу та формування дій задля досягнення економічної переваги.
За свою кар'єру він виступав бізнес-консультантом DuPont, Royal Dutch Shell і Procter&Gamble, працював радником в уряді США за президента Рейгана, консультував уряди Індії, Нової Зеландії, Канади та Португалії.
Книга містить комплексну модель методів аналізу, що допоможе компанії дослідити свою галузь як цілісне явище, передбачити шлях її подальшого розвитку, зрозуміти конкурентів і побудувати конкурентну стратегію.
Майкл Портер представляє загальну схему аналізу структури галузі та гравців ринку, методи вивчення конкурентів і зчитування сигналів ринку, принципи теорії ігор, аналіз стратегічних груп у галузі і дослідження відмінностей в їхній продуктивності, метод прогнозування можливих шляхів розвитку галузі та дослідження найважливіших типів стратегічних викликів, що постають перед фірмами в процесі конкуренції всередині галузі.
Стратегія блакитного океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції
Складно привернути увагу клієнтів через їхню численність у ніші? Ребрендинг і зміна команди вже не допомагають? Варто відійти вбік та поглянути на всю ситуацію під новим кутом.
Професори бізнес-школи INSEAD Рене Моборн і В. Чан Кім пропонують вийти за межі шаблонів і дати поштовх глобальній економіці. Проаналізувавши діяльність компаній у 30 галузях за останні 100 років, автори зробили висновок, що успішний бізнес можна будувати не за принципом конкуренції, а завдяки створенню безальтернативного ринкового простору. Цю теорію свого часу застосовували China Mobile, Starwood Hotels і Resorts, Nintendo.
"Стратегія блакитного океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції" – визнаний бестселер за версіями Wall Street Journal і BusinessWeek, який вже понад сім років входить до десятки найкращих ділових книжок на Amazon.
Нове видання книги доповнене досвідом застосування стратегії, рекомендаціями з перетворення досягнень на постійний процес оновлення та аналізом типових пасток, що трапляються на шляху до створення комерційно переконливого "блакитного океану".
Приціл. Як ухвалювати кращі рішення, коли весь світ проти тебе
Генеральний директор компанії Hurricane Group Inc. Брендон Вебб скористався своїм досвідом "морського котика" для створення успішного бізнесу і тепер ділиться перевіреними методами з читачами.
Які уроки та навички військовика допомогли автору створити багатомільйонну компанію? Які основні риси справжнього лідера? Що допомагає розвивати бізнес? Книга сповнена цікавих інсайтів.
Інтенсивна зосередженість на справі, чітке уявлення про бізнес, постійний пошук нових знань, невтомна праця та прагнення віднайти найкращі рішення, відсутність страху перед невдачами та провалами, звільнення проблемних працівників, аналіз потреб ринку – основні поради для власників бізнесу від "морського котика".
Завдяки настановам автора читач зможе сфокусуватися на пріоритетних напрямках, перестати зволікати зі змінами і вирішити давні бізнес-питання.
Космос. Agile-щоденник для особистого розвитку
Успішна підприємиця Катерина Ленгольд у 20 років заснувала перший стартап, а в 23 – продала його каліфорнійській супутниковій компанії і стала наймолодшим віцепрезидентом у світовій аерокосмічній індустрії.
Авторка вирішила створити для себе щоденник, що допоможе виконати величезну кількість завдань, навести порядок в розкладі, розставити пріоритети та розподілити час, щоб звільнити кілька годин для хобі, спорту, сім'ї та друзів.
Катерина Ленгольд поексперементувала з різними видами тайм-менеджменту і визначила, що планування на дев'ять тижнів – найефективніше.
У щоденнику авторка викладає основні положення своєї системи планування, що складається з чотирьох елементів: постановки цілей на дев'ятитижневий спринт, формування корисних звичок, розпис дня 30-хвилинними блоками, щоденна рефлексія (ведення журналу).
У цій книжці читач дізнається, як поєднувати особисте життя, роботу і розвиток, де шукати енергію й мотивацію, як позбутися хаосу в роботі та житті за короткий час.
Масштабування бізнесу. Покрокова стратегія збільшення прибутків
Мабуть, усіх хвилювало питання, як масштабувати бізнес. Мільйони людей засновують фірми, але 96% з тих, що виживають, залишаються малими і тільки деякі розвиваються та отримують виторг понад 10 млн дол, 100 млн дол, 1 млрд дол.
Експерт з розвитку бізнесу Верн Гарніш і команда Gazelles розкривають методику позитивних змін у своїй книзі. Працю структуровано за чотирма аспектами рішень, які потрібно ухвалювати лідеру: люди, стратегія, реалізація, гроші.
Як правильно організувати робочий процес, утримати працівників та їхню зацікавленість у роботі, що таке стратегічна команда та як її побудувати, як визначити стратегію бізнесу та помітити проблеми з її реалізацією, який цикл обігу грошей та як збільшити обсяг коштів підприємства – книга містить конкретні відповіді на ці та інші питання.
Автори пропонують набір методик, що допоможуть сформувати ефективний план розвитку компанії, окреслити стратегічні завдання і, як наслідок, розширити підприємство та збільшити його прибутки.
Rework. Ця книжка змінить погляд на бізнес
Одна з найкращих бізнес-книжок на Amazon, бестселер за версією The New York Times, The Wall Street Journal та The Sunday Times, робота, що змінює усталене уявлення про ведення бізнесу.
Девід Хайнемайер Хенссон і Джейсон Фрайд діляться досвідом, як створити компанію, продуктами якої користуватимуться понад 3 млн людей, не працюючи 100 годин на тиждень і не залучаючи ризиковані інвестиції. Автори заснували компанію 37signals, що 2014 року була перейменована на Basecamp. У її штаті лише 14 працівників.
Девід Хайнемайер Хенссон і Джейсон Фрайд розповідають, з чого почати планування бізнесу, як знайти своє місце на ринку, чи варто залучати інвестиції, який продукт зацікавить споживачів, як налаштувати ефективний робочий процес, завоювати аудиторію та бути попереду конкурентів.
Ця книга одночасно надихає, збиває з пантелику, дає корисні настанови і змінює погляд на бізнес.
Гарна стратегія. Погана стратегія
Як з'ясувати, що компанія вибрала гарну стратегію, а не погану? Які критерії кожної з них?
Один з найвизначніших спеціалістів у темі стратегії та управління викладач Вищої школи управління імені Джона Андерсона Річард Румельт брав участь у розробці стратегій десятків компаній і ділиться секретами успіху з читачами.
Автор розмежовує погану і хорошу стратегії та описує шлях досягнення бажаного. Гарній стратегії притаманні узгодженість, координування дій, політики та ресурсів задля отримання позитивних результатів.
Річард Румельт характеризує стратегію перебудови компанії Apple та операцію "Буря в пустелі" як диво-стратегії, що завдяки нетиповим підходам здобули неймовірний успіх. Чому? Відповідь у книзі.
Багаторічний досвід автора та його аналітичний розум допомогли створити неординарний підхід до розробки стратегії, яку можна застосовувати в організаціях з будь-яких секторів економіки.
IT-цунамі. Як бізнесу вижити в третій хвилі інтернету
Американський бізнесмен Стів Кейс стояв біля витоків інтернету. У 1985 році, коли ніхто не вірив у можливості всесвітньої павутини, він заснував компанію AOL. Як і всіх піонерів, спочатку її очікували невдачі, однак у 1990-ті роки AOL стала одним з найуспішніших бізнесів світу. Можливо, без ідей Кейса інтернет у сучасному вигляді з'явився би на десятиліття пізніше.
Стів Кейс розповідає про три хвилі інтернету. Перша хвиля – зародження в межах роботи компанії AOL, друга – розгорнулася у 21 столітті та подарувала світові Google, Facebook та Amazon. Зараз стартує третя хвиля – справжнє IT-цунамі, що переверне світ з ніг на голову, "інтернет усього".
Автор подає детальну інструкцію, як підприємцям вижити в цих умовах. Під наступом IT-цунамі вистоїть тільки той бізнес, що володітиме знаннями, буде готовий змінюватися та адаптуватися до нових умов, співпрацюватиме з партнерами.