Платіжна система для бізнесу: про що слід дізнатися, щоб не прогадати з вибором
Про що потрібно поговорити з вашим потенційним платіжним партнером перед початком роботи, щоб зробити правильний вибір? На це питання відповідають фахівці платіжного агрегатора Interkassa.
Про боротьбу з шахрайством
Кіберзлочини вартували світовій економіці 600 млрд дол*. У поле зору шахраїв потрапляють і онлайн-продавці. Як платіжні сервіси захищають своїх мерчантів та їх клієнтів?
Відповідь Interkassa. У боротьбі з шахрайством важливо зберігати баланс сил. Здавалося б, як можна перестаратися, якщо мова йде про безпеку інформації і збереження прибутків?
Проте є нюанси: у прагненні перекрити всі шляхи шахраєві платіжна система може помилково відхиляти й нешахрайські транзакції. Це створює небажані проблеми чесним продавцям і клієнтам.
Щоб максимально знизити ймовірність таких ситуацій, в Interkassa ми використовуємо свою трирівневу систему захисту AntiFraud.
Система включає відстеження моделей аномальної поведінки (понад 150 тригерів), збереження та оновлення даних про шахрайські операції, щоб швидко визначати потенційно небезпечні транзакції, а також обробку підозрілих платежів фахівцем у ручному режимі.
Про захист платіжної інформації
Будь-яка компанія, що планує приймати на сайті платежі банківськими картками, повинна пройти перевірку на відповідність стандарту PCI DSS. Це стандарт безпеки даних індустрії платіжних карт, розроблений платіжними системами Visa й MasterCard. Як платіжний агрегатор спрощує процедуру сертифікації?
Відповідь Interkassa. Розробляти власну систему захисту даних є сенс, якщо ви компанія з великим обігом карткових платежів. В інших випадках краще довіритися провайдеру послуг з прийому платежів.
За цієї умови мерчанту не потрібно проходити процедури стандартизації. Уся відповідальність за безпеку даних лягає на платіжний сервіс. Interkassa регулярно проходить обов'язкову сертифікацію. Зараз у нас найвищий з можливих рівнів — PCI DSS Level 1. Також ми використовуємо протоколи захисту даних 3D-Secure (Verified by Visa, Masterсard SecureCode).
Про підключення нових методів оплати
Нові платіжні методи з'являються швидше, ніж ми встигаємо до них звикнути. Тому підприємцям слід знати тренди і пропонувати клієнтам найбільш зручні та актуальні методи оплати. Чому це простіше робити через платіжний агрегатор?
Відповідь Interkassa. Фінтех-компанія з її командою професіоналів у будь-якому випадку швидше підхопить новий метод оплати, ніж окремий онлайн-продавець.
Ми пропонуємо понад 50 платіжних методів — найпопулярніші рішення для країн Європи та СНД. Платіжний модуль легко встановити на сайт, навіть якщо ви не IT-фахівець. Сам модуль працює з усіма популярними CMS.
Ми завжди починаємо з оптимального набору платіжних інструментів, враховуючи потреби мерчанта. Пакет методів у будь-який момент можна доповнити чимось новим і цікавим для клієнтів вашого бізнесу.
Про роботу з міжнародними клієнтами
Навіть якщо підкорення нових ринків ще не заплановане, подумати про перспективи не завадить. На що потрібно звернути увагу на початку роботи з платіжним сервісом, щоб потім не довелося його міняти?
Відповідь Interkassa. Онлайн-підприємцю, який хоче працювати не тільки з українськими клієнтами, варто уточнити два моменти.
Перший — чи є в арсеналі провайдера методи оплати, що користуються популярністю на обраному ринку.
Другий — чи є опція прийому платежів у різних валютах. Наприклад, з Interkassa мерчанти мають змогу отримувати платежі у гривні, рублях, доларах, євро і деяких локальних валютах. Це дозволяє масштабувати бізнес і нарощувати клієнтську базу.
Про позитивний клієнтський досвід
Глобальний показник покинутих кошиків** у другому півріччі 2017 року досяг 77%. Одна з причин — занадто довгий або складний процес оплати. Як у цій ситуації допомагає платіжний агрегатор?
Відповідь Interkassa. Онлайн-покупці не хочуть проходити платіжні квести, щоб оформити замовлення. Особливо це стосується користувачів, які купують товари з телефону. Завдання платіжного агрегатора — подбати про зручну і зрозумілу сторінку оплати.
В Interkassa ми приділили багато уваги тому, щоб платіжна сторінка була добре адаптована для мобільних пристроїв. Також мерчант має можливість стилізувати сторінку під свій сайт і кастомізувати деякі налаштування. Це підвищує довіру клієнтів до сайту продавця.
Більше корисної інформації для інтернет-підприємців — у блозі Interkassa.
* — за даними McAfee
** — звіт comScore, квітень 2018 року