Окей, Google. Як незабаром зміниться пошуковик
Якщо ви ще не звикли до нового інтерфейсу GMail, то готуйтеся до нових "випробувань". До свого 20-річчя Google вирішив оновити пошуковик.
Усі нововведення Google запозичив у соцмереж: видача матеріалів на основі уподобань користувача, "сторіз", як в Instagram, колекції, як в Pinterest.
Еволюція Google
Компанія представила шість основних новацій.
1. Картки активності
Ці картки будуть з'являтися у верхній частині сторінки і видавати посилання, схожі на результати попередніх пошукових запитів.
Планується, що вони допоможуть користувачам, яким доводиться робити одні й ті ж або схожі пошукові запити. Наприклад, при пошуку авіаквитків.
Коли користувач буде вводити запит, який він уже вводив, то схожі посилання, які він відкривав, будуть з'являтися зверху.
2. Колекції Google
Картки активності можна буде збирати в колекцію, а Google рекомендуватиме до них "статті за темою". Якщо Google дізнається, що користувач планує полетіти в Порту, то запропонує йому статтю про найкращі ресторани цього міста.
Користувач зможе вибирати, які статті він хоче бачити частіше, а які — рідше.
Загалом, функція буде працювати як картинки в Pinterest.
Такі ж нововведення очікують і Google Feed, яку перейменують на Discover.
3. Google Stories
Пошук за відео буде нагадувати Stories в Instagram. Штучний інтелект, який Google впровадив скрізь, у відповідь на запит буде демонструвати найважливіші фрагменти з відеозаписів.
4. Покращений пошук за зображеннями
У пошук за картинками також додали штучний інтелект. У компанії пообіцяли, що це суттєво підвищить релевантність відповідей.
Крім того, під картинками відразу будуть назва сайту та заголовок сторінки, на якій знайдене фото. У компанії вважають, що це повинно спростити пошук.
Також в пошуковик впровадять функцію з програми Google Lens, яке вміє знаходити окремі об'єкти з фото.
Наприклад, ви зможете виділити на фото телевізор і знайти схожий або такий же телевізор. Передбачається, що з часом ця функція буде працювати з людьми і тваринами.
5. Допомога в разі стихійних лих
Щоб користувачі не витрачали час і не гуглили "що робити в екстреній ситуації", Google додав функцію попередження про катастрофи і рекомендації, пов'язані з ними.
Першими з цим нововведенням зможуть ознайомитися жителі Індії, яких будуть попереджати про повені.
6. Допомога з кар'єрою
Для тих, хто шукає роботу, Google буде показувати список вакансій і пропонувати курси підвищення кваліфікації залежно від інтересів.
Першими з цією функцією зможуть ознайомитися жителі Вірджинії.
Крім того, до свого 20-річчя компанія запустила сайт з випадковими фактами про пошук в інтернеті. Наприклад, пісню We are young найчастіше шукали у 2012 році, а у 2007, 2010 і 2014 роках — чай.