"Двері Білорусії" показала залежність продажів від реалізації інфраструктурних проектів в Україні
І це закономірно, оскільки міжкімнатні двері виконують не тільки функцію з розділення кімнат, тепло- і звукоізоляції приміщень, є не тільки важливим декоративним елементом будь-якого простору, а й додатково служать одним з показників фінансової успішності власників приміщень. Справа в тому, що міжкімнатні двері встановлюються на завершальній стадії будівництва будівлі або ремонту будь-якого приміщення. І споживач, який пройшов всі етапи будівництва, ремонту і довів свій об'єкт (будинок, квартиру, офіс) до завершальної стадії — покупки і монтажу міжкімнатних дверей — є фінансово стійкою людиною або компанією. Таким чином, стабільне зростання продажів дверей є своєрідним індикатором зростання добробуту населення.
Ремонт, реконструкція, будівництво автомобільних доріг, мостів, транспортних розв'язок, привабливих туристичних об'єктів і зон відпочинку веде до розвитку багатьох галузей промисловості, туризму, зміцненню транзитного потенціалу держави, активізації будівництва різних об'єктів уздовж доріг, річок і морів, сприяє притоку інвестицій, економічному зростанню, створенню нових робочих місць і поліпшенню добробуту громадян — потенційних покупців дверей та іншої продукції.
Наведемо кілька фактів за період 6 місяців, з квітня по серпень 2017 р. у порівнянні з аналогічним періодом 2016 р.:
- У Львівській, Тернопільській, Хмельницькій, Вінницькій та Одеській областях, де почалися роботи по реалізації проекту транснаціонального автомобільного коридору GO Highway, який з'єднає українські чорноморські порти Одеси, Миколаєва та Херсона з польськими портами Гданська, Гдині на Балтійському морі, кількісне зростання продажів "Дверей Білорусії" в середньому склало +6%.
- У Харкові та Харківській області, де ефективно розвивають транспортну інфраструктуру, кількісне зростання продажів дверей торгової марки "Двері Білорусії" склало +8%. І це незважаючи на те, що в Харкові — високий рівень конкуренції з продажу дверей через розміщення там декількох великих фабрик з виробництва.
- У Києві, де високими темпами реконструюються і ремонтуються радіальні проспекти, вулиці, кільцева дорога, транспортні розв'язки, розвивається інфраструктура прибережних територій річки Дніпро, а також створюються сприятливі умови для ведення бізнесу, кількісний ріст продажів дверей торгової марки "Двері Білорусії" склав +15%. І це при кількісному зростанні продажів нашої продукції +3% в цілому по Україні, а також +3% в середньому по Київській області (без Києва) в цьому періоді, хоча економічний потенціал Київської області значно вище.
- Крім зростання продажів кількості вхідних і міжкімнатних дверей торгової марки "Двері Білорусії" в Україні зріс також середній чек.
Наведені приклади вказують на позитивні тенденції, але навіть в успішних регіонах ще є резерви для подальшого розвитку. Наприклад, на даний час місто Київ має 6 основних широких в'їздів — виїздів (від 4 до 8 смуг руху), а реальних стратегічних маршрутних напрямків — 8. Крім того, поетапне будівництво Великої кільцевої дороги Київської агломерації ще не розпочато. Цей дисбаланс уповільнює економічне зростання; гальмує поставки сировини, матеріалів, продукції та послуг, переміщення персоналу й транспорту по Київській області та столиці України.
Нижче представлений адаптований на фрагменті мапи проект напрямків кільцевих і радіальних автодоріг м. Києва та Київської області, який створений на базі існуючих проектів і реальних автодоріг. На цьому проекті графічно позначені деякі напрямки існуючих автодоріг (у вигляді суцільних ліній) і автодороги, які необхідно добудувати (переривчасті лінії).
Ремонт широких радіальних автодоріг Київської агломерації в 6-ти стратегічних напрямках планомірно ведеться в 2016-2017 р. Виїзд на 7-й напрямок Київ — Суми реалізований за допомогою Броварської кільцевої дороги, тому в Київській області необхідно починати з негайного розширення 8-го напрямку — реконструкції двохсмугової автодороги р-04 на ділянці Київ (від Кільцевої дороги) — Софіївська Борщагівка — Святопетровское — Білогородка — Горбовичі — і далі до стандарту не менше 4 (2+2) смуг руху тому, що вона є продовженням широкої радіальної транспортної артерії м. Києва (вул. Борщагівська — просп. Космонавта Комарова — просп. Леся Курбаса), і вже сьогодні доходить до майбутньої Великої кільцевої дороги. А також в подальшому може стати частиною міжнародного автобану Київ — Фастів (Р-04) — Вінниця — Молдова (М-21, Е-583). Крім того, сьогодні вже існує дворівнева транспортна розв'язка між Кільцевою дорогою м. Києва та цією стратегічною радіальною автодорогою (тобто, вже є 4-смуговий проїзд під Кільцевою дорогою від просп. Леся Курбаса в районі кільця швидкісного трамвая №3).
Без скоординованих дій обласних та міських органів влади, дорожніх служб по ремонту та реконструкції Кільцевої дороги Києва Е-40, восьмої стратегічної радіальної автодороги Р-04, а в майбутньому і поетапного будівництва Великої кільцевої автодороги Київської агломерації гармонійний розвиток інфраструктури і комфортне переміщення людей і продукції в Київському регіоні буде значно ускладнено.
Столицю України — місто Київ — необхідно в найкоротші терміни звільнити від "вузьких шийок" на в'їздах-виїздах, використовуючи наступний простий і ефективний маршрутний принцип: кожна стратегічна міська радіальна автодорога після перетину кільцевої дороги повинна переходити в обласну автодорогу (міжнародну, національну або регіональну), і мати від 8 до 4 смуг руху не тільки в місті, а й далі, мінімум на 20-кілометровій прилеглій ділянці обласної автодороги. Транспортна розв'язка між кільцевою і кожною стратегічною радіальною автодорогою повинна бути дворівневою (або багаторівневою), без світлофорів.
Реконструкція (розширення) вузьких стратегічних радіальних автодоріг Київської області, які є продовженням радіальних транспортних артерій столиці України м. Києва, значно прискорить рух транспорту і поліпшить логістичні можливості бізнесу, в тому числі дверного.
Телефон для довідок: +38 (067) 825-36-26
E-mail: info@dveribelorussii.com