21 квітня в Києві відбудеться головна подія з інтернет-маркетингу в Україні
Можна довго набивати шишки самостійно, а можна перейняти досвід експертів інтернет-маркетингу і просто використовувати його в своєму бізнесі. Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts зібрала кращих з кращих в області SMM, SEO, контекстної реклами, контент-маркетингу, копірайтингу, юзабіліті та email-маркетингу. Фішка конференції - парні виступи "Агентство / сервіс + Клієнт", що дозволить комплексно розкрити завдання, результати і то як вони досягалися!
На вас чекають кейс-доповіді від УкрСиббанк, TUI, Яндекс, Coral Travel, Фармак, Вконтакте, Templatemonster, ВУСО, Прага, Sendpulse, METRO, Lenovo, Netpeak, LeBoutique, ЛУН.ua, Kärcher, Ощадбанк та інші!
Ціль конференції "WebPromoExperts Day" - поділитися реальним досвідом кращих експертів, практиків у сфері інтернет-маркетингу. Розповісти про працюючі інструменти, котрі перевірені на практиці.
Для кого конференція?
- Для власників бізнесу - у Вас є сайт, але він не приносить продажів, і Ви розумієте, що тупцюєте на місці;
- Якщо Ви починаєте бізнес з нуля або плануєте і не знаєте з чого почати;
- Для маркетологів - Ви знаєте інструменти просування в інтернеті, але не знаєте як комплексно їх використовувати і як побудувати контент-стратегію;
- Для менеджерів онлайн-проекту - не знаєте як досягти поставлені показники з продажів.
На вас чекає:
- 24 доповіді з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
- 2 потоки: "Інструменти просування" та "Інструменти комунікацій";
- 8 годин, які заощадять ваш час та гроші;
- 2 кава-брейки та обід з можливістю неформально поспілкуватися і задати питання спікерам;
- подарунки і бонуси від організаторів і партнерів.
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
ПОТІК: Інструменти просування
- Трафік по копійці. Кейс просування УкрСиббанку в органічному пошуку (Антон Воронюк / Міла Дорошенко)
- Як залучити цільовий трафік для сезонного бізнесу з рекламної мережі. Кейс Coral Travel Ukraine (Тарас Вируцкій / Тетяна Помаранська)
- Як вивести 4000 запитів в ТОП 1 органічного пошуку. Кейс TUI Ukraine (Артем Гідін)
- Чи трансформується промо в бізнес модель. Кейс Digital фарм (Юрій Маркевич)
- Як стратегічне планування дозволяє поліпшити показники в контекстній рекламі. Кейс мережи ресторанів Sezam food і ShashlikYan (Олег Піддубний / Володимир Аганесян)
- Нюанси роботи наскрізної аналітики та синхронізація цілей інтернет реклами з бізнес цілями клієнта. Кейс 4TV.com.ua (Сергій Шилінгів / Герус Сергій)
- Контент просування для малого бізнесу. Кейс "Польський Клуб" (Артем Пилипець / Раїса Асланян)
- Орієнтування ВКонтакте, продаж квитків на кіберспортивний турнір. Кейс StarLadder (Наталія Якуніна/Степан Шульга)
- Як отримувати заявки в сфері експертно-правової оцінки (послуги БТІ, видача техпаспортів, введення в експлуатацію) від 1,96 $. Кейс Lexstatus (Сергій Щербаков / Денисова Вікторія)
- Як можна виміряати ефективність тематичних сайтів. Кейс MMR (Андрій Осіпов / Анна Ятель)
- Просування в висококонкурентних нішах на прикладі сервісів ЛУН.ua (Олег Іскевіч)
- Досвід залучення міжнародних клієнтів. Кейс Templatemonster (Давид Браун)
ПОТІК: Інструменти комунікацій
- ТОП-3 канали комунікації зі споживачем в інтернет маркетингу. Кейс WebPromoExperts (Ольга Онікієнко / Сергій Желепа)
- Збільшуємо ефективність лендінгу в 2 рази. Кейс СК "ВУСО" (Денис Каплунов/ Дмитро Соколов)
- Вірус в дії: як змусити 200 тис. жінок задуматися про здоров'я. Кейс Verum Clinic (Юлія Демцова / Олена Черненко)
- Lenovo. Як почути не тільки Хейтер. Кейс проекту "Inspired by people" (Станіслав Стояцький/Марина Дорошенко)
- Комунікації контентного проекту на базі Forbes і Mind UA (Михайло Фідченко/ Євген Шпитко)
- Як зібрати 5.000 людей на оффлайн захід за допомогою Facebook? Кейс: Ресторан "ПРАГА" (Сергій Вічев)
- # Ощадбанкдіє. Як Digital допомагає вирішити комунікаційні завдання банку (Євген Шевченко/Олена Ковальська)
- Індивідуальний підхід до 1 000 000 клієнтів. Кейс METRO (Оксана Кулікова)
- 7 складових успіху візуального контенту - як правильно підбирати зображення. Кейс Bebivita (Михайло Хейна / Дмитро Мозговий)
- Маркетинг подій: як креативно обіграти календар? Кейс Kärcher Ukraine (Олександр Рись)
- Як зробити прибутковим мобільний додаток в e-commerce - кейс шопінг-клубу LeBoutique (Юрій Грузинський / Аліна Франчук)
- Система листів для інтернет-магазину. Кейс Funnycases (Альона Мельон)
Вартість участі:
з 01 по 21 квітня - 4000 грн.
в день конфереції- 4500 грн.
Встигни придбати квиток за вигідною ціною.
Для всіх читачів знижка 10% по промокодом: partners-10
Кількість квитків обмежена!
Організатори: "WebPromoExperts", "WebPromo".
Спонсори конференції: