"Pick-Up сервіс" від Samsung та "Нова пошта" запрацював по всій Україні
Послуга "Pick-Up сервіс" від "Samsung Electronics Україна" і "Нова пошта" стала доступна на території всієї України* з 30 січня. Завдяки сервісу кожен користувач техніки Samsung зможе скористатися перевагами офіційного сервісного центру, при цьому не відвідуючи його особисто.
"Pick-Up сервіс" - це нова спільна послуга від "Samsung Electronics Україна" і компанії "Нова пошта". З її допомогою користувач смартфона, телефону, планшета або носиться пристрою може замовити доставку з відділення "Нова пошта", будинку або офісу в сервісний центр і назад за вказаною адресою абсолютно безкоштовно.
"Ми дуже раді можливості запустити "Pick-Up сервіс" на території всієї України, - зазначає Олексій Роман, керівник департаменту сервісу" Samsung Electronics Україна ". - Послуга працювала в пробному режимі всього протягом декількох місяців, проте відгуки користувачів про неї підтвердили зручність і унікальність даного сервісу. Компанія продовжить докладати максимум зусиль для того, щоб радувати користувачів подібними нововведеннями і якісним обслуговуванням ".
"Тепер сервіс у відділеннях "Нова пошта"набуває нових переваг по всій Україні. Якщо раніше у нас можна було отримати або відправити посилку, замовити кур'єрське обслуговування, зробити грошовий переказ, то зараз ми беремо на себе доставку в ремонт пристроїв Samsung - будь то смартфон , планшет або розумний годинник. Цим ми пропонуємо клієнту більше, ніж він звик отримувати у відділенні "Нова пошта", тому що бачимо клієнтський сервіс саме в додаткових можливостях ", - говорить Максим Рабинович, директор з розвитку "Нова пошта".
Як скористатися послугою "Pick-Up сервіс"?
Щоб скористатися перевагами нової послуги, користувачеві техніки, у якого виникли проблеми зі своїм придбанням, слід зареєструвати заявку в найближчому відділенні "Нова пошта" або зателефонувати на гарячу лінію "Samsung Electronics Україна" за номером 0 800 502 000 для виклику кур'єра.
Нова послуга "Pick-Up сервіс" є безкоштовною для всіх без винятку користувачів портативних пристроїв Samsung. Невелика різниця полягає в обслуговуванні техніки, яка знаходиться на гарантії і для усунення несправностей, які нею покриваються.
А саме - в гарантійних випадках ремонт здійснюється безкоштовно, а виправлення неполадок, які не підпадають під дію гарантії, будуть проводитися виключно після узгодження вартості робіт з клієнтом, при цьому відправка пристрій до сервісного центру і зворотна доставка за адресою залишається безкоштовною.
Продуманість послуги не закінчується тільки на доставці пристрої до сервісного центру, а проявляється на всіх етапах. Так, незабаром після завершення ремонту фахівець зв'язується з клієнтом для уточнення деталей зворотної доставки. Разом весь цикл послуги "Pick-Up сервіс" від Samsung займає в середньому близько 3 робочих днів.
Така злагодженість процесів, швидкість виконання і продуманість на кожному етапі не була б можлива без потужної команди фахівців і широкої сервісної мережі.
На сьогодні сервісне обслуговування Samsung - це професійний контактний центр з підтримкою послуги віддаленої настройки і велика мережа з 115 авторизованих сервісних центрів.
Надійність пост-продажного обслуговування і його якість не обмежується рекламними обіцянками і вдячними відгуками користувача.
Справжнім визнанням професіоналізму роботи виступає високе звання "Сервіс побутової техніки року". Це звання вже кілька років поспіль присуджується компанії Samsung за високу якість обслуговування і увагу до споживачів в рамках Міжнародного фестивалю-конкурсу торгових марок "Вибір року".
Це ще раз доводить, що для компанії Samsung турбота про споживачів своєї продукції не закінчується на етапі покупки продукту - в будь-якій ситуації, в будь-який момент використання техніки Samsung представники цієї компанії будуть поруч, щоб зручно і швидко допомогти вирішити рідкісні труднощі з використанням техніки.
Детальніше про послугу на сайті
http://www.samsung.com/ua/nova-poshta/
* Послуга недоступна на території проведення АТО і Автономної республіки Крим