Віртуальний інтернет-маркетолог: нове слово сучасного маркетингу
Чи можливо забезпечити інтернет-просування компанії, не витрачаючи зайвого часу на пошук хороших спеціалістів, і при цьому заощадити фінансові ресурси, які не рідко "на вагу золота" в невеликих молодих компаніях?
Штатний працівник, маркетингове агентство чи аутсорс-послуги: що обрати?
Багато підприємців беруть в штат інтернет-маркетолога, хибно вважаючи, що людина, яка завжди під рукою, – це зручно і вигідно. Однак для якісного і ефективного просування в Інтернеті необхідний комплексний підхід. Один спеціаліст не в змозі одночасно виконувати функції аналітика, фахівця з SMM, реклами, контенту , CEO і дизайнера. Тому, так чи інакше, доведеться звертатися за послугами до інших спеціалістів, а це додаткові витрати і не малі. До того ж, тримати в штаті інтернет-маркетолога не надто вигідно й тому, що заробітну плату він отримуватиме регулярно, хоча його послуги необхідні не постійно,а ефективність роботи проконтролювати досить складно.
З іншого боку, є можливість користуватися послугами маркетингових агентств. Така альтернатива підходить переважно великим організаціям, які можуть собі дозволити вкласти кругленьку суму в професійні консультації, розробку маркетингової стратегії і її реалізацію. Проте, малим та середнім бізнесам найчастіше необхідні більш бюджетні пропозиції. В таких умовах ідеальною здається можливість проконсультуватися з спеціалістом дистанційно і з’ясувати, що необхідно для просування компанії в конкретній ситуації, і отримати швидке рішення, не заплативши при цьому зайвого.
Головною причиною відмови від аутсорс-посулуг є побоювання залишитись ошуканим чи отримати результат, який, навпаки, зашкодить бізнесу. Однак, в світі бізнесу договір з підрядником може виявитися куди більш дієвим інструментом захисту, ніж договір трудовий. Українське законодавство передбачає свободу господарського договору і, за бажанням, в ньому можна зафіксувати усі побоювання і санкції на випадок, якщо вони такі справдяться. Натомість внести якісь додаткові обмеження чи санкції щодо штатного працівника майже неможливо.
Віртуальний інтернет-маркетолог: чому це вигідно?
Якими б явними не були переваги аутсорсингу, знайти одного фахівця, який спеціалізується на всіх напрямках інтернет-маркетингу, неможливо. Сучасна світова тенденція до віртуальних послуг, яку активно підтримують провідні українські компанії, дозволила виокремити 7 фундаментальних складових просування в Інтернеті, і створити аутсорсинговий інноваційний сервіс, як наприклад, "Інтернет-маркетолог: 7в1" від RUN-UP.AGENCY:
- Розробка сайту і його підтримка, як головного плацдарму існування компанії в мережі;
- Seo-просування і seo-оптимізація сайту і матеріалів під пошукові роботи, яке необхідне для того, щоб потенційні клієнти "бачили" компанію і її контент в пошукових системах;
- Розміщення контекстної реклами в пошукових системах , на сайтах і в соцмережах;
- Дизайн банерів, логотипів, фірмового стилю, рекламних кампаній, відео тощо;
- Контент – те, "що" компанія транслюєте у середовище потенційних клієнтів;
- SMM – комунікації зі споживачами у соцмережах;
- Аналітика – без моніторингу і адекватної оцінки виміряти результативність залучення інструментів просування навряд чи вдасться.
Отримати всі ці послуги швидко і в комплексі реально завдяки віртуальному інтернет-маркетологу, який розробить маркетинговий план просування компанії в інтернеті і підбере найкращих фахівців з цих 7-ми напрямків. Відтак, витрачати окремо час на пошук кожного необхідного спеціаліста не доведеться.
Розвиток – це часто рух до спрощення, тому принцип аутсорсингової роботи віртуального маркетолога доволі простий. Все, що необхідно замовнику, - відправити запит і узгодити фронт робіт. Контроль подальших процесів здійснює віртуальний маркетолог. Він збирає команду тих спеціалістів, які зможуть виконати конкретне завдання найбільш ефективно і оперативно, розподіляє між ними роботу, і контролює якість і термін виконання. Отже, власникам компаній не потрібно вникати в специфіку інтернет-маркетингу чи намагатися самостійно розібратися в функціях SEO чи SMM, аби не стати жертвами шахраїв.
Доволі часто виникає ситуація, коли агентства вимагають додаткові гроші: окремо за кожну консультацію маркетолога, розробку маркетингового плану, пошук спеціалістів та інші "висмоктані з пальця" послуги. Але ж замовник повинен платити тільки за кінцевий результат. Саме тому, працюючи з тим же, приміром, "Інтернет-маркетологом: 7в1", RUN-UP.AGENCY, малі та середні бізнеси мають змогу отримати безкоштовні консультації, та й взагалі уникнути будь-яких переплат.
У сучасному бізнесі надважливу роль відіграє швидкість прийняття рішення. Недаремно кажуть, краще гарний план сьогодні, ніж ідеальний завтра. Той, хто звернувся за консультацією сьогодні стоїть на крок попереду тих, хто тільки планує узятися до справи. Тож обираючи, до кого саме звернутися, варто цінувати, передусім, наш головний актив – час. Тим більше, новітні підходи створюють все більше шляхів для його економії.