7 трендів виставки електроніки CEE-2016, які наближають майбутнє
Вихідними у Києві відбулась одна з найбільш помітних подій країни у галузі електроніки – виставка CEE 2016.
Спеціалісти галузі та ентузіасти мали два дні на відвідування виставки в "Експо плазі". Побувала на заході і ЕП.
Нижче деякі з трендів, які вразили, здивували або ж задали нові стандарти для таких простих речей як телевізори або навіть кросівки.
Тренд 1. Сенсорні екрани стають все більше
Йдеться не лише про XL-версії смартфонів з діагоналлю 6 дюймів. На виставці було багато сенсорних панелей, які за розміром більше нагадують телевізор.
І хоча в першу чергу вони орієнтовані на бізнес, наприклад, для перегляду меню в ресторанах, найбільші захоплення вони викликали у дітей. Більшість з них працює на популярній OS Android, і для демонстрації використовувались популярні ігри для смартфонів.
Великий натовп зібрав навколо себе також iPad Pro з діагоналлю 12,9 дюйма.
Тренд 2. Телевізори та монітори з вигнутим екраном
Моделі телевізорів не просто з надзвичайно тонким, але ще й вигнутим екраном представили LG, Samsung, Sony та деякі інші виробники.
За задумом виробників, така форма дозволяє поринути у події на екрані. Найбільшого ефекту можна досягнути, якщо поєднати три такі екрани.
Звичайно, окрім очевидної дорожнечі такого рішення, перешкодою є й відсутність контенту для перегляду на трьох екранах одночасно. Тому виробники обмежились яскравими демо-відео з природою або спецефектами.
Як і з якісною акустикою, щоб насолодитися можливостями вигнутого екрану, глядачу слід сидіти в центрі та на певній відстані від екрану.
Тренд 3. Надчітке зображення
Награвшись з формами та розмірами телевізорів, виробники врешті сконцентрувались на основному – якості зображення. Провідні виробники екранів представили новинки як для телебачення, так і для моніторів комп'ютерів.
З телевізором все більш менш зрозуміло – технології концентруються на передачі кольору, контрасту, яскравості, тому навіть звичайний фільм HD якості гарантовано виглядатиме яскравіше та більш жваво.
З моніторами ситуація складніша – новій технологій надчіткого зображення 4K вже декілька років, проте виробники ігор та кіностудій не поспішають з адаптацією до цього формату.
Сьогодні такі монітори більше підходять професіоналам, які працюють з візуалізацією – дизайнерам, фотографам, архітекторам, редакторам відео тощо. Дуже шкода, вважається, що монітори з такою чіткістю більш безпечні для зору.
Тренд 4. Розумні кросівки
Це звичайно не зовсім тренд, а скоріше показник доступності технологій та того, як вони все більше проникають у наше повсякденне життя.
Кросівки Xiaomi рахують ваші кроки, пройдену відстань та калорії, передаючи цю інформацію у додаток смартфона через Bluetooth.
Якщо з технічного боку все досконало (виробник наголошує, що кросівки обладнані датчиками руху військового класу), то власне дизайн взуття націлений на дуже вузьку категорію потенційних покупців.
Тренд 5. WiFi у всьому
Про інтернет речей говорять вже давно. Розумні ваги і холодильники, які самі замовляють їжу, голосові асистенти і роботи для самотніх – це вже не фантазії з книжок Айзека Азімова, а типовий асортимент супермаркету електроніки.
Наприклад, у принтера Epson на фото є власна електронна адреса, і він моментально надрукує ваші фото з відпустки, якщо їх відправити йому прямо з пляжу.
Тренд 6. Геймерська індустрія
Пересічному читачеві може здатись, що сучасна геймерська індустрія повністю перейшла у смартфони. Особливо після недавньої істерії навколо Pockemon Go.
Проте справжні фанати кіберспорту грають не у смартфонах. Виробники потужного "заліза" концентруються якраз на продуктах для геймерів. Найпотужніші відео, звукові карти та процесори орієнтовані саме на них. Це допомагає забезпечити реалізм віртуальної картинки, швидкість реакції віртуального героя, передачу реалістичного звуку.
Для них же створюються і різноманітні маніпулятори – від рулів та педалей з віддачою, як у справжнього боліда, до мишок з настроюваною вагою і програмованими кнопками.
Тренд 7. Віртуальна реальність
На виставці CEE 2016 найдовші черги зібрали зони для гравців у танки і тестування шлемів віртуальної реальності. Це ще один тренд, про який говорять уже понад рік, але він досі не вистрілив.
Основна перешкода – відсутність контенту. Камери для відео та фото у форматі 360 – дороге задоволення, тому вони поки що не стали масовим продуктом.
З приводу додатків та відео ситуація ще більш сумна – кожен виробник створює контент-магазин під власний продукт, тому універсальних додатків, які б можна було завантажити без прив'язки до конкретного бренду дуже мало.
Хоча технологія не залишає байдужим нікого – враження від віртуальної реальності "зашкалюють".
Постскриптум
На виставці було представлено понад 100 компаній і зробити огляд продуктів кожної з них здається неможливим. І маловідомі, і міжнародні корпорації представили достойні новинки.
Принтери, які друкують моментальні фото з вашого смартфону, смарт фени та сковорідки, планшети, які перетворюються у ноутбуки, та ноутбуки-трансформери, квадрокоптери, електровелосипеди та гіроборди – весь арсенал досягнень науки і техніки неможливо було оглянути навіть за півдня.
Наступна виставка відбудеться уже восени 2017 року.