Український "Форт-Нокс" для приватних осіб ®
Невеликий банк, який без особливої реклами працює на ринку вже понад 20 років, стверджує - саме він пропонує найкращі в Києві умови користування індивідуальними сейфами, а також персоналізоване банківське обслуговування нового покоління.
Наскільки ці твердження відповідають дійсності ми запитали в Голови правління ПАТ "АСВІО БАНК" Людмили Войнової.
- Чутки про новий "Форт-Нокс" на київському Печерську – це правда чи просто жарти?
Звісно, наш депозитарій значно скромніший у своїх розмірах, ніж легендарне американське золотосховище, проте за своєю надійністю – не дуже йому поступається, це правда.
Більше того, доступу до індивідуальних сейфів клієнтів не мають навіть співробітники банку – лише самівласники та їхні вповноважені представники. Тож деякі з них справді жартома називають наш депозитарій на бульварі Дружби Народів, 19 своїм особистим "форт-ноксом".
- Розкажіть, будь ласка, докладніше, чому Ви вважаєте депозитарій "АСВІО БАНКУ" найкращим у Києві?
Бо об'єктивно він найкраще обладнаний та пропонує власникам сейфів найкращі умови користування. Наші наднадійні індивідуальні сейфи словацького виробництва фактично не мають аналогів у столиці. Плюс дуже важливим фактором є грамотне обладнання приміщення: можливість конфіденційно зайти і навіть заїхати машиною безпосередньо до депозитарного приміщення, обладнані кімнати переговорів, перерахунку грошей, окремий касовий вузол – кожна дрібниця максимально ретельно продумана й професійно реалізована.
Голова Правління "АСВІО БАНК" Людмила Войнова: "Ми раді вітати Вас в нашому депозитарії" |
- Невже клієнти ні на що не скаржаться?
Тільки на те, що не мали таких можливостей раніше (сміється). Насправді досвідчені клієнти з першого погляду розуміють, що в нас усе зроблено на 100% правильно та надійно. Зрештою, навіть стильний дизайн інтер'єра забезпечує людині відчуття респектабельності, спокою, готовності до співпраці. Саме тому ми завжди говоримо всім потенційним клієнтам – ласкаво просимо, приїжджайте й побачте все на власні очі. Грошей це не коштує, а переконує краще, ніж будь-яка реклама.
Щоправда, ми ще зробили спеціальний віртуальний тур – який доступний на сайті www.asviobank.ua. Він також дає непогане уявлення про те, чому поважні клієнти обирають саме наші індивідуальні сейфи.
- А ваші ціни – вони також преміальні?
Зовсім ні, оренда найменшого сейфа коштує від 1,63 грн на добу, а найбільшого – від 6,83 гривень. Це при тому, що ми забезпечуємо клієнту не лише 100% надійність і конфіденційність, але й найбільш зручні умови користування – Ви можете користуватися своїм сейфом навіть у вихідні. Наскільки мені відомо, ніхто з конкурентів такого не пропонує! Вибрати й замовити собі сейф, до речі, теж можна прямо з сайту.
Приміщення Банку в м. Київ бульвар Дружби Народів, 19 |
"Налагоджуємо стосунки не з компанією, а з її власниками та керівниками"
- Крім індивідуальних сейфів, "АСВІО БАНК" пропонує своїм клієнтам інші банківські послуги?
Звичайно. Ми надаємо повний пакет банківських послуг, причому пишаємося їхнім по-справжньому індивідуальним характером. Адже традиційно банки поділяють своїх клієнтів за секторами: приватні особи, малий та середній бізнес, великі корпоративні клієнти тощо. Ми ж вважаємо такий підхід застарілим.
Бо за бізнесом будь-якого розміру стоять живі люди. Тому "АСВІО БАНК"завжди обслуговує насамперед конкретних осіб: власників, менеджерів, співробітників компаній, їхні сім'ї, клієнтів наших клієнтів, Вас особисто…
- Тобто вибудовуєте людські взаємини?
Так, від самого початку знайомства ми намагаємося налагодити стосунки не з компанією як такою, а з її власниками та керівниками. Адже ми впевнені, що лише в такий спосіб послуги банку принесуть реальну користь бізнесу наших клієнтів.
Переваги індивідуальних сейфів "АСВІО БАНКУ": - найрізноманітніші розміри: від міні до мега - доступ 7 днів на тиждень - зручність розташування – поруч з метро Дружби народів - ключ від сейфу має лише його власник - 100% конфіденційності – окремий вхід, кімната, каса |
- Як це реалізується на практиці?
На практиці наші клієнти мають свого приватбанкіра, який фактично репрезентує Ваші інтереси в банку – його завдання полягає в пошуку найефективнішого рішення для конкретної ситуації.
Серед іншого, йому можна довірити зберігання персональних чи комерційних документів в сейфі. Інший приклад - при обслуговуванні зовнішньоекономічних контрактів та проведенні конверсійних операцій клієнт має особистий контакт з казначейством банку для встановлення індивідуального курсу купівлі/продажу валюти.
Словом, головним правилом приватбанкіра, який обслуговує невелике постійне коло клієнтів, є максимальне розуміння їхніх потреб. Завдяки цьому забезпечується, по-перше, висока якість обслуговування, а по-друге – реальний, а не декларативний індивідуальний підхід до клієнта, постійна зосередженість на його потребах і побажаннях.
Сховище депозитарію найвищого ступеню захисту |
- Але чи не перешкоджає людський фактор оперативності та прибутковості роботи?
Жодним чином. Ми добре знаємо, наскільки важливо для наших клієнтів у різних ситуаціях швидко перерахувати кошти або вчасно розпорядитися тими грошима, що надійшли на рахунок. Прості та логічні програми дистанційного обслуговування допоможуть клієнту швидко оформити платіжні документи, а приватбанкір завжди готовий оперативно виконати всі Ваші розпорядження.
Ті, хто інвестує власні кошти в цінні папери, - завжди може скористатися послугами банку як професійного учасника фондового ринку, а для більш консервативних клієнтів, які мають тимчасово вільні кошти, - банк пропонує депозитні програми на різні строки з різними умовами.
Словом, ми розуміємо, що заощадження наших клієнтів – це запорука їхнього спокою сьогодні та збільшення їх можливостей завтра. Тож наша головна мета проста - забезпечити своїм вкладникам максимальний спокій та впевненість!
"Для тих, хто розуміє"
- Чи не бояться серйозні клієнти працювати з маленьким банком?
От якраз серйозні клієнти і не бояться! Подібні побоювання більше характерні для, що називається, пересічних громадян, які не розуміють, що загроза дефолту залежить не стільки від розміру банку та розгалуженості його системи, скільки від агресивної кредитної політики та надмірних ризик-апетитів банківської установи.
- А якими є ці апетити у вас?
Зваженими. Ми прагнемо бути інноваційними в прозорості своєї роботи, власній відкритості й індивідуальному ставленні до клієнтів – і водночас доволі консервативними в питаннях формування свого кредитного та депозитного портфелів.
Як Ви могли помітити, "АСВІО БАНК" не відрізняє агресивна рекламна політика. Всі 20 років своєї стабільної роботи ми розвиваємося поступово, без різких рухів, не намагаючись наростити свою клієнтську базу та збільшити власну присутність на ринку за рахунок кредитної експансії. Ми кредитуємо дуже відповідально - і лише перевірених клієнтів зі стійким фінансовим та ринковим положенням.
Ще один об'єктивний показник надійності банківської установи – її власна "кредитна історія". І тут достатньо сказати, що ми ніколи – навіть у найскладніші для банківської сфери України часи – не залучали рефінансування з боку Національного Банку.
Словом, ті люди, які розуміються на основах банківської справи, чудово усвідомлюють – саме прозорість нашої роботи, бездоганна історія та консервативність ризик-менеджменту є найкращими гарантіями надійності та безпеки їхніх вкладень.
Свій приватбанкір в банку - ефективне рішення для клієнта |
- Тобто краще синиця в руках..?
Тут важливо, яка це "синиця". Ключовий акцент нашої стратегії - розробка індивідуальних фінансових рішень для клієнтів, і він знаходить своє конкретне втілення в послугах банку.
Тому що обслуговування клієнта – це не продаж якогось певного продукту. Ми розглядаємо банківський сервіс як процес співпраці, побудований на 3-х різнозначних стовпах: культурі обслуговування, професіоналізмові та розумінні клієнта. І наше головне прагнення – забезпечити високій рівень всіх складових процесу обслуговування клієнтів одночасно. Адже будь-які неприємні дрібниці засмучують, псують враження. Тому ми постійно працюємо над тим, щоб в "АСВІО БАНКУ" таких дрібниць не було.
- Можете навести конкретний приклад?
Ми наполегливо уникаємо будь-якої зайвої бюрократії в процесі ухвалення рішень. Від звернення клієнта до прийняття рішення - максимум два рівня. Більше того, за потреби клієнт може особисто зустрітися з керівництвом банку та обговорити питання, які його турбують. Менеджери "АСВІО БАНКУ" ніколи не порадять Вам просто "пошукати в Гуглі", вони завжди готові заглибитися в нюанси Вашого бізнесу, щоб запропонувати найбільш вигідні варіанти.
- До речі, незвична назва банку звучить якось по-італійські "ас-ві-о", що вона означає?
Можна це поки що залишиться нашою банківською таємницею (сміється)? Розкрию краще символіку нашого логотипу, в якості якого ми обрали рівносторонній трикутник – як знак гармонії та рівноваги трьох рушіїв свого розвитку. Помаранчева основа – це ентузіазм і творчість, синя сторона – наша відданість роботі в чіткій відповідності до законодавства, а зелена сторона – символ стабільного зростання й поміркованості в розвитку. Разом з яскравими кольорами наш знак уособлює в собі нашу енергію та головну мету – допомагати клієнтам досягати успіху!
Розмовляла Оксана Ткачук