Державні гарантії: своїм без черги

Державні гарантії: своїм без черги

Четвер, 26 листопада 2009, 13:40 -
Дивна сама ідея давати державні гарантії приватному бізнесу. Усі попередні роки він заробляв мільярди доларів, але нічого не робив для модернізації. Можна було б сказати, що така нелогічна пропозиція не пройде. Однак прецедент уже є.

У середу, 25 листопада, "Економічна правда" опублікувала першу частину дослідження на тему державних гарантій, наданих у 2009 році нинішнім урядом.

Під час підготовки тексту виникло питання, чому президент зупинив одну частину рішень уряду, але не зробив цього з іншою, де були допущені ті ж порушення. Того ж дня стало відомо, що глава держави ветував ще кілька рішень Кабміну про надання гарантій.

Реклама:

Зокрема, він зупинив постанови про гарантії, надані компаніям "Політехмед" на 100 мільйонів доларів для закупівлі автомобілів швидкої допомоги JAC, і "Укрпротез" на 400 мільйонів доларів для закупівлі китайських автомобілів Cherry у ЗАТ "ЗАЗ" для інвалідів.

Також 25 листопада Віктор Ющенко зупинив постанови Кабміну про надання державних гарантій за кредитами НАК "Украгролізинг" - 33,5 мільйона доларів для придбання молочного обладнання Hyundai Motor Company та державному підприємству "Укрмедпостач" - на 500 мільйонів доларів для купівлі медичного обладнання, ліків і транспорту в американських компаній.

[B]

Таким чином, у таблиці в матеріалі від 25 листопада кілька "плюсів" змінилося  "мінусами".

Всі компанії, у яких закуповувалися послуги за кредити під державні гарантії, були рекомендовані МінАП, МОЗ, "Украгролізингом", "Укрпротезом" та "Укрмедпостачем".

Однак що відомо про цих гарантів? Мінохоронздоров'я сьогодні знамените скандалом навколо закупівлі ліків за завищеними цінами через посередників.

МінАП відоме тим, що 70% продукції виробляють особисті селянські господарства, але 99% аграрного бюджету витрачається на агрохолдинги. Бабусі годують Україну, а чиновники дають гроші "тим, кому потрібно".

"Украгролізинг" кілька років тому був у центрі скандалу. Він отримував величезні кошти з держбюджету, але не виконував своєї базової функції - закупівлі та розповсюдження вітчизняної сільгосптехніки. Умовно кажучи, витрачалися мільйони, а селяни залишалися без техніки.

З початку 2009 року у компанії новий і дуже активний керівник - Микола Шпак, та звітність про роботу компанії все ще не показується.

Зате активність керівника видно за семи проектами, які претендують на одержання держгарантій. А ще він знаменитий тим, що порушив принцип діяльності "Украгролізингу". Шпак запропонував закуповувати обладнання не на вітчизняному ринку, а у японців та канадців.

Завжди згадується у зв'язку з цим політика президента Олександра Лукашенка. Якось він приземлився на вертольоті в одному з сільських господарств Білорусі. Ходив, був усім задоволений, а потім в елеваторі побачив японську автоматику. "Щоб через рік тут стояла своя, білоруська", - наказав "батько".

Звичайно, вітчизняна автоматика ламається частіше і не забезпечує половини потрібних функцій. Однак підхід господаря полягає у тому, щоб працювала своя економіка - навіть на шкоду широко оспіваній міжнародній інтеграції.

Тим більше, це має бути аксіомою для Шпака. "Украгролізинг" створювався з єдиною метою - змусити працювати українських виробників сільгосптехніки. Хочете, щоб вона стала кращою? Замовляйте і вимагайте підвищення якості.

Є ще кілька цікавих нюансів. Державна інноваційна фінансово-кредитна установа отримала гарантії авансом. Тобто уряд навіть не знає, під які проекти, але заздалегідь згідний.

Так само Кабмін не вивчав проекти інших прохачів. У постановах уряду записано, щоб з документами ознайомився Мінфін. Можна навіть припустити, що прем'єр-міністр стане невинною жертвою своїх підлеглих.

Існує і зовсім цікавий випадок. Для створення протипаводкового захисту у Львівській області гарантію отримало ще не створене державне підприємство.

"Львівська обласна дирекція з протипаводкового захисту" створена тим же указом, яким уряд схвалив зобов'язання на 50 мільйонів євро. Прямим текстом не прописано, але витрати за цим кредитом будуть перекладені на бюджет. Підприємство з самого початку не має інших джерел доходу.

І ще один момент. Захист від паводків - справа потрібна, але чому кредит залучається від англійської Aquasafety invest? Адже, напевно, роботи вестимуть англійські фахівці, які й отримають більшу частину позики. Невже в Україні немає спеціалістів із захисту від стихійних лих?

Знову ж таки, всі питання - до Генпрокуратури. Це вона повинна з'ясовувати, чи є чийсь особистий інтерес у всіх запропонованих проектах. Люди в погонах повинні проаналізувати, через яких посередників будуть проводитися схеми.

Звичайно ж, якщо все гаразд, Генпрокуратура теж має про це сказати, оприлюднивши схеми постачання в Україну товарів та послуг.

Висновок четвертий. Гарантії стали елементом передвиборної агітації.

Цих даних у таблиці немає. На початку листопада Тимошенко пообіцяла металургам, що уряд може надати держгарантії за кредитами для масштабної реконструкції підприємств гірничо-металургійного комплексу.

"Ми були б готові підставити вам плече і дати гарантії під кредити, а також провести на вищому рівні переговори з банками щодо коштів на реконструкцію ГМК. Ті підприємства, яким це потрібно, можуть звертатися в уряд", - сказала вона на Всеукраїнській робочій нараді з питань ГМК у Маріуполі.

Через п'ять днів аналогічну обіцянку отримали хіміки. Тимошенко заявила, що уряд готовий надавати державні гарантії на залучення фінансових ресурсів для модернізації вітчизняних хімічних підприємств.

"Якщо є необхідність у залученні фінансових ресурсів за прийнятною ціною, ми можемо виступати гарантом", - сказала прем'єр у Сєвєродонецьку.

Дивна сама ідея давати державні гарантії приватному бізнесу. Усі попередні роки він заробляв мільярди доларів, але нічого не робив для модернізації. Зате активно скуповував підприємства в інших галузях.

Можна було б сказати, що така нелогічна пропозиція не пройде. Однак прецедент уже є: уряд спотворив суть роботи Державної іпотечної установи.

Замість того, щоб стимулювати видачу іпотечних кредитів, ДІУ купує готові квартири у "потрібних" будівельників і роздає їх майбутнім виборцям. Поки що це були міліціонери.

Житлової проблеми витрачений мільярд не вирішив. В Україні півтора мільйона черговиків, а квартири отримали лише кілька тисяч. Зате піар вийшов гучний.

Те саме буде з хіміками і металургами.

Висновок п'ятий. Безумовно, президент має рацію, скасувавши частину рішень про надання держгарантій. Формальна позиція Віктора Ющенка пояснюється наступним чином.

"Стаття 17 Бюджетного кодексу України встановлює, що державні гарантії надаються лише на умовах платності, строковості, майнового забезпечення та зустрічних гарантій, отриманих від інших кредиторів. Вимога щодо зустрічних гарантій банків або надання іншого належного забезпечення, крім Державної служби автомобільних доріг України, передбачена і статтею 14 Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік", - йдеться на сайті голови держави.

У всіх випадках, коли на рішення уряду накладалася заборона, існувало пряме порушення вказаних принципів.

"Уряд так захопився наданням дозволів на залучення кредитів під державні гарантії, що  їх обсяг склав 60 мільярдів гривень і вже перевищив граничний рівень - встановлені законом 37 мільярдів", - повідомив президент.

Для довідки: з початку 2008 року уряд збільшив суму гарантованого боргу у 4,3 рази або на 58,1 мільярда гривень, яка на 30 вересня 2009 року складала 75,6 мільярда. Указами президента від 9 жовтня 2009 року № 815, 12 жовтня 2009 року № 817, 10 листопада 2009 року № 916 було зупинено дію дев'яти постанов уряду з цього питання.

Ефективність залучення коштів  за більшістю постанов є сумнівною, оскільки аналіз прийнятих урядом у 2009 році рішень щодо дозволу на залучення коштів під державні гарантії свідчить, що обрано хибний шлях безсистемної роздачі гарантій не на фінансування інвестиційних проектів, а на різні поточні потреби, вважає президент.

На його думку, суть здійснення будь-яких запозичень має полягати у фінансовому забезпеченні бізнес-проектів, кошти від окупності яких повинні стати джерелом погашення відповідних кредитів.

Однак з прийнятих урядом 23 рішень лише три спрямовані на реалізацію інвестиційних проектів. У зв'язку з цим виникають значні ризики перекладання зобов'язань за кредитами суб'єктів господарювання на державний бюджет, а отже, неконтрольованого збільшення державного боргу, відзначає глава держави.

"Політика уряду свідчить, що Кабмін не враховує негативний досвід 1990-х років, коли невиважена політика надання державних гарантій ненадійним позичальникам призвела до того, що більшість гарантованих зобов'язань поверталася за рахунок держбюджету, тобто за рахунок невиплачених зарплат і пенсій, обмеження можливостей держави фінансувати інші пріоритетні напрямки, в тому числі інвестиційного та інноваційного спрямування", - робить висновок президент.

Незважаючи на багаторічну роботу із стягнення таких боргів, продовжує він, на 11 листопада 2009 року прострочена заборгованість перед держбюджетом, яка виникла внаслідок невиконання суб'єктами господарської діяльності зобов'язань у частині кредитів, наданих під державні гарантії, складала 16,8 мільярда гривень, або 22,3% від загального обсягу гарантованого боргу.

"Використовуючи механізм державних гарантій, уряд маскує зростання прямого державного боргу та дефіциту бюджету, яке відтерміновується на наступні роки", - підсумовує Віктор Ющенко.

Всі ці доводи справедливі, однак до президента теж є питання. Заблокувавши частину виданих гарантій, він залишив недоторканими гарантії за проектами Державної інноваційної фінансово-кредитної установи та щодо будівництва протипаводкового захисту.

Загальний висновок. Інші уряди вчинили б так само.

Мова не йде про те, що Тимошенко погана, а Янукович чи Ющенко хороші. Будь-який інший уряд у нинішній ситуації діяв би аналогічно: гарантії надавалися би своїм компаніям. І завжди існувала би підозра, що ці схеми далеко не бездоганні.

Це підтверджує масова роздача гарантій в середині 1990 років. Тоді влада України пропустила через себе сотні мільйонів доларів, які навіть розподілялися відповідальними чиновниками.

Сьогодні більшість цих діячів мертві, деякі відсиділися на відповідальних державних посадах або навіть у дипломатичних представництвах за кордоном. Ті, кому пощастило залишилися живими, вважають себе великими щасливчиками.

Просто зараз мова йде про діючий Кабмін. З огляду на досвід 1990-х, можна передбачити подальший розвиток подій: наступний уряд не буде особливо цікавитися гарантіями, які видав нинішній.

А через кілька років десь тихо промайнуть кілька новин про те, що держава закінчила платити за гарантіями 2009 року. Але на той час вже будуть нові герої дня, і вони запускатимуть нові схеми.

Перелік рішень уряду щодо залучення кредитів під державні гарантії та навантаження на бюджет

Акт уряду

Чи є навантаження на бюджет

Навантаження на бюджет

Порушення тендерних процедур

1.Постанова від 21.01.09 №31 (залучення кредиту "Укравтодором")

так

Пункт 5. Платежі за векселями забезпечуються авалем Кабміну в особі першого заступника міністра фінансів Уманського Ігоря Івановича у повній сумі, яка підлягає сплаті за векселями 
2. Розпорядження від 22.04.09 №476-р (залучення коштів шляхом випуску облігацій Харківським державним авіаційним виробничим підприємством та ДП "Київський авіаційний завод "Авіант" з метою забезпечення видатків на виробничу діяльність та погашення кредиторської заборгованості)

так

Відсотки сплачуються за рахунок бюджету 
3.Постанова від 17.06.09 №645 (залучення кредиту НАК "Украгролізинг" на виконання інвестпроекту щодо впровадження ресурсозберігаючих технологій у прийманні, доробці та зберігання сільгосппродукції)

так

Надано відстрочення оподаткування на 10 років 
4.Постанова від 17.06.09 №646 (залучення кредиту НАК "Украгролізинг" на виконання інвестпроекту щодо впровадження ресурсозберігаючих технологій, технічних засобів для заготівлі молока, його зберігання та переробки)

так

Надано відстрочення оподаткування на 10 років 
5.Постанова від 17.06.09 №686 (дозвіл залучати під державні гарантії Державній інноваційній фінансово-кредитній установі кошти для виконання інвестпроектів)

потенційно так

Гарантії надані авансом під невідомі проекти 
6. Постанова від 22.06.09 №644 (залучення кредиту суб’єктами господарювання, що виробляють теплову енергію, з метою спрямування його на погашення заборгованості за спожитий природний газ з подальшим використанням цих коштів НАК "Нафтогаз України" на розрахунки за імпортований природний газ)

потенційно так

Підприємства ТКЕ є збитковими, залежать від місцевих бюджетів та можуть не виконати зобов'язання. Також виникає навантаження на державний Ощадбанк 
7.Постанова від 1.07.09 №718 (залучення "Укркосмосом" кредиту на створення супутникової системи зв’язку в рамках "Євро-2012") із змінами

потенційно так 

Гарантії надані авансом під невідомі проекти 
8.Постанова від 8.07.09 №856 (залучення кредиту ДП "Львівська обласна дирекція з протипаводкового захисту" на реалізацію інвестпроекту комплексного протипаводкового захисту у Львівській області) 

так

Підприємство не має джерел доходу, крім державного чи місцевих бюджетів. Пункт 5. Мінфіну під час складання проекту держбюджету на 2010 та наступні роки враховувати в межах реальних можливостей видатки для реалізації проекту 
9. Постанова від 17.07.09 №772 (залучення кредиту НАК "Украгролізинг" на запровадження ресурсозберігаючих технологій із закупівлею технічних засобів для заготівлі молока та його переробки)

невідомо

 
10.Постанова від 17.07.09 №773 (залучення кредиту НАК "Украгролізинг" на запровадження ресурсозберігаючих технологій із закупівлею об’єктів інфраструктури для приймання та зберігання сільгосппродукції)

невідомо

  
11.Постанова від 5.08.09 №818 (залучення державним підприємством "Укрмедпостач" у 2009 році іноземного кредиту для реалізації інвестпроекту щодо проектування та будівництва фельдшерсько-акушерських пунктів і сільських амбулаторій та оснащення їх медичним та іншим обладнанням під державну гарантію)

так

Неприбутковий проект проектування та будівництва фельдшерсько-акушерських пунктів і сільських амбулаторій та оснащення їх медичним та  іншим обладнанням. Пункт 5. Мінфіну забезпечити обслуговування та погашення іноземного кредиту для реалізації інвестиційного проекту за рахунок  коштів держбюджету на 2010 та наступні роки, що передбачатимуться Міністерству охорони здоров'я на зазначені цілі.

6. Відповідно до пункту 6 положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого  постановою уряду від 17 жовтня 2008 року N921, установити, що закупівля "Укрмедпостачем" товарів,
робіт і послуг щодо надання кредиту та послуг, пов'язаних з виконанням зобов'язань за іноземним кредитом для реалізації інвестиційного проекту,  здійснюється за процедурою закупівлі в одного учасника без погодження з Мінекономіки.
12.Постанова від 5.08.09 №819 (залучення державним підприємством "Укрмедпостач" кредиту для реалізації інвестпроекту щодо забезпечення лікувально-профілактичних закладів обладнанням, транспортними засобами, виробами медичного призначення та лікарськими засобами під державну гарантію)

так

6. Мінфіну забезпечити обслуговування та погашення кредитів, наданих "Укрмедпостачу" під державну  гарантію, внесення  інших платежів, пов'язаних з реалізацією інвестиційного проекту, за рахунок коштів,  що передбачатимуться Міністерству охорони здоров'я на зазначені цілі у держбюджеті на 2010 та наступні роки.

7. Відповідно до пункту 6 положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого  постановою Кабміну від 17 жовтня 2008 року N921, установити, що закупівля "Укрмедпостачем" товарів, робіт і послуг щодо надання кредиту та послуг, пов'язаних з  виконанням  зобов'язань за іноземним кредитом для реалізації інвестиційного проекту, здійснюється за процедурою закупівлі в одного учасника без погодження з Мінекономіки.

13.Постанова від 09.09.09 №1012 (залучення "Украгролізингом" кредиту для реалізації інвестиційного проекту впровадження ресурсозберігаючих технологій із закупівлею технічних засобів для заготівлі молока та його зберігання під державну гарантію)

так

 8. Мінфіну забезпечити обслуговування іноземного кредиту та кредиту для попередньої оплати технічних засобів для заготівлі молока і його зберігання   у розмірі 15% їх вартості, а також інших платежів і витрат, пов'язаних з реалізацією інвестиційного проекту, за рахунок коштів держбюджету на 2009 та наступні роки.7. Відповідно до пункту 6 положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого  постановою Кабміну від 17 жовтня 2008 року N921, установити, що закупівля компанією послуг, пов'язаних з  виконанням зобов'язань за іноземним кредитом, здійснюється за процедурою закупівлі в одного учасника  без погодження з Мінекономіки.
14.Постанова від 16.09.09 №1025 (залучення державним підприємством "Укрвакцина" кредиту для реалізації інвестпроекту щодо проектування та будівництва лікувально-профілактичних закладів, фельдшерсько-акушерський пунктів і сільських амбулаторій та оснащення їх медичним та іншим обладнанням, транспортом, виробами медичного призначення та лікарськими засобами під державну гарантію)

так

5. Мінфіну забезпечити обслуговування та погашення іноземного кредиту для реалізації інвестиційного проекту за рахунок коштів держбюджету на 2010 та наступні роки, що передбачатимуться Міністерству охорони здоров'я на зазначені цілі.6. Відповідно до пункту 6 положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабміну від 17 жовтня 2008 року N921, установити, що закупівля "Укрвакциною" товарів,
робіт і послуг щодо надання кредиту та послуг, пов'язаних з виконанням зобов'язань за іноземним кредитом для реалізації інвестиційного проекту, здійснюється за процедурою закупівлі в одного учасника без погодження з Мінекономіки.
15.Постанова від 23.09.09 №1017 (залучення державним підприємством "Укрмедпостач" кредиту для реалізації інвестиційного проекту щодо забезпечення лікувально-профілактичних закладів обладнанням, транспортними засобами, виробами медичного призначення та лікарськими засобами під державну гарантію)

так

3. Мінфіну забезпечити обслуговування та погашення іноземного кредиту для реалізації інвестиційного проекту за рахунок коштів держбюджету на 2010 та наступні роки, що передбачатимуться Міністерству охорони здоров'я на зазначені цілі. 
16.Постанова від 14.10.09 №1090 (залучення "Украгролізингом" позик для реалізації інвестиційних проектів, пов'язаних із закупівлею аграрної техніки вітчизняного виробництва під державну гарантію)

так

Відсотки сплачуються із стабілізаційного фонду 
17.Постанова від 14.10.09 №1091 (залучення "Укрмедпостачем" кредиту для реалізації інвестпроекту щодо забезпечення лікувально-профілактичних закладів обладнанням, транспортними засобами, виробами медичного призначення та лікарськими засобами під державну гарантію)

так

6. Мінфіну забезпечити обслуговування та погашення кредиту, наданого "Укрмедпостачу" під державну гарантію, внесення інших платежів, пов'язаних з реалізацією інвестиційного проекту, за рахунок коштів, що передбачатимуться Міністерству охорони здоров'я на зазначені цілі у держбюджеті на 2010 та наступні роки.7. Відповідно до пункту 6 положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабміну від 17 жовтня 2008 року N921, установити, що закупівля "Укрмедпостачем" товарів,
робіт і послуг щодо надання кредиту та послуг, пов'язаних з виконанням зобов'язань за іноземним кредитом для реалізації інвестиційного проекту, здійснюється за процедурою закупівлі в одного учасника без погодження з Мінекономіки.
18.Постанова від 14.10.09 №1092 (залучення "Укрмедпостачем" кредиту для реалізації інвестиційного  проекту щодо забезпечення  лікувально-профілактичних закладів медичним та іншим обладнанням, транспортними засобами, виробами медичного призначення та лікарськими засобами під державну гарантію)

так

6. Мінфіну забезпечити обслуговування та погашення  кредитів, наданих під державну гарантію, внесення інших платежів, пов'язаних з реалізацією інвестиційного проекту, за рахунок коштів, що передбачатимуться Міністерству охорони здоров'я на зазначені цілі у держбюджеті на 2010 та наступні роки.7. Відповідно до пункту 6 положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабміну від 17 жовтня 2008 року N921, установити, що закупівля "Укрмедпостачем" товарів,
робіт і послуг щодо надання кредиту та послуг, пов'язаних з виконанням зобов'язань за іноземним кредитом для реалізації інвестиційного проекту, здійснюється за процедурою закупівлі в одного учасника без погодження з Мінекономіки.
19.Постанова від 21.10.09 (залучення Ощадбанком іноземного кредиту для фінансування інвестпроекту щодо проектування та будівництва лікувально-профілактичних закладів, фельдшерсько-акушерських пунктів і сільських амбулаторій та оснащення їх медичним та іншим обладнанням, транспортом, виробами медичного призначення та ліками під державну гарантію)

 

  
20.Постанова від 29.10.09 №1144 (залучення Державним українським об’єднанням "Політехмед" іноземного кредиту для закупівлі автомобілів швидкої медичної допомоги під державну гарантію)

так

8. Міністерству охорони здоров'я та Мінфіну забезпечити обслуговування іноземного кредиту та авансового платежу, передбаченого пунктом 1 цієї постанови, а також інших платежів і витрат, пов'язаних з реалізацією інвестиційного проекту, за рахунок коштів держбюджету на 2009 та наступні роки.7. Відповідно до пункту 6 положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабміну від 17 жовтня 2008 року N921, установити, що закупівля об'єднанням товарів, робіт і послуг щодо надання кредиту та послуг, пов'язаних з виконанням зобов'язань за іноземним кредитом, здійснюється за процедурою закупівлі в одного учасника   без погодження з Мінекономіки.
21.Постанова від 29.10.09 №1145 (залучення іноземного кредиту промисловим об’єднанням "Укрпротез" для реалізації інвестиційного проекту щодо закупівлі засобів реабілітації (автомобілів) для забезпечення інвалідів під державну гарантію)

 так

7. Мініфіну забезпечити обслуговування іноземного кредиту та авансового платежу, передбаченого пунктом 1 цієї постанови, а також інших платежів і витрат, пов'язаних з реалізацією інвестиційного проекту, за рахунок коштів держбюджету на 2010 та наступні роки,  що передбачатимуться Мінпраці. 10. Взяти до відома, що  операції з поставки засобів реабілітації (автомобілів) для реалізації інвестиційного проекту не обкладаються податком на додану вартість відповідно до підпункту 5.1.4 пункту 5.1 статті 5 закону про ПДВ.8. Відповідно до пункту 6 положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабміну від 17 жовтня 2008 року N921,  установити, що закупівля об'єднанням послуг, пов'язаних з виконанням зобов'язань за іноземним кредитом, здійснюється за процедурою закупівлі в одного учасника без погодження з Мінекономіки.
22.Постанова від 29.10.09 №1183 (залучення під державну гарантію іноземного кредиту НАК "Украгролізинг" для реалізації інвестиційного проекту впровадження ресурсозберігаючих технологій із закупівлею технічних засобів для заготівлі молока та його зберігання).

так

8. Мінфіну забезпечити обслуговування іноземного кредиту та авансового платежу, передбаченого пунктом 1 цієї постанови, а також інших витрат і платежів, пов'язаних з реалізацією інвестиційного проекту, за рахунок коштів держбюджету на 2010 та наступні роки,  що передбачатимуться Мінагрополітики.7. Відповідно до пункту 6 положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабміну від 17 жовтня 2008 року N921, установити, що закупівля компанією товарів, робіт і послуг щодо надання кредиту та послуг, пов'язаних з  виконанням зобов'язань за іноземним кредитом, здійснюється за процедурою закупівлі в одного учасника  без погодження з Мінекономіки.
23.Постанова від 11.11.09 №1209 (залучення "Укрмедпостачем" кредиту для реалізації інвестиційного  проекту забезпечення лікувально-профілактичних закладів медичним та іншим обладнанням, транспортом, виробами медичного призначення та ліками під державну гарантію)

так

6. Мінфіну забезпечити обслуговування та погашення кредитів, наданих під державну гарантію, внесення інших платежів, пов'язаних з реалізацією інвестиційного  проекту, за рахунок коштів, що передбачатимуться Міністерству охорони здоров'я на зазначені цілі у держбюджеті на 2010 та наступні роки.7. Відповідно до пункту 6 положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабміну від 17 жовтня 2008 року N921, установити, що закупівля "Укрмедпостачем" товарів, робіт і послуг щодо надання кредиту та послуг, пов'язаних з виконанням зобов'язань за іноземним кредитом для реалізації інвестиційного проекту, здійснюється за процедурою закупівлі в одного учасника без погодження з Мінекономіки.

Реклама: