Про створення бренду під час війни - засновник Імпорт Фудз Компані Юрій Наумчук
Чи легко зважитися на створення нового бренду? Ми запитали про це у засновника Імпорт Фудз Компані Юрія Наумчука, який стоїть за народженням українського коньяку про людей та для людей - Bogart. Юрій розповів про новий сміливий проєкт під час війни, мотиви створення бренду, ключові відмінності від інших та плани на майбутнє.
Як Ви, власник бізнесу компанії-імпортера алкоголю, наважилися на випуск власного українського бренду, та ще й під час повномасштабного вторгнення?
Насправді ідея створення Богарта в мене виникла понад 10 років тому. Неодноразово я наближався до старту даного проекту, але постійно виникали різні обставини, що змушували відкласти ці плани. І коли розпочалося повномасштабне вторгнення, я вирішив: "зараз або ніколи", саме так і розпочалася робота по запуску бренду. Зараз я задоволений тим, що ми маємо власний продукт, виробництва України. Продукт сучасний, нестандартний і якісний. І найголовніше - ми створюємо нові робочі місця, сплачуємо податки, робимо свій вклад у розвиток державної економіки всупереч ситуації.
Що робить коньяк Bogart унікальним на українському ринку?
Ми не маємо і не вигадуємо сторічну династію або родинні виноградники, і цього не соромимося. Bogart — це перший в Україні коньяк, що акцентує увагу на звичайних людях, а не на виноробах чи традиціях. Наш бренд створений для тих, хто насолоджується коньяком у простих життєвих моментах — коли сумно, коли радісно, вдома, в потязі, з друзями або на самоті. Це коньяк для людей, які цінують те що відбувається у повсякденному житті.
Що Ви можете розповісти про дизайн пляшки коньяку Bogart, чому відійшли від звичного для всіх дизайну?
Пляшка Bogart має нестандартну шестигранну форму, що зручно лежить у долоні і не вислизне з рук. Вона підкреслює індивідуальність власника, адже на столі виглядає так, ніби говорить: "Той, хто мене поставив сюди – він особистість". Мінімалістична етикетка в сучасному стилі також додає елегантності, відображаючи наш підхід до якості та дизайну. Дизайн та філософія бренду поєднуються та відображаються в слогані: "Bogart – багатогранний, як ти".
Як коньяк Bogart враховує різноманіття споживачів, на що робите акцент?
Саме головне - Bogart не про себе, як всі коньяки. Він про людей, які його обирають. Цей коньяк для всіх, незалежно від стилю життя чи особистих уподобань. Він підходить як для чоловіків у піджаку, так і для жінок у сукнях, а також для тих, хто віддає перевагу спортивному одягу. Це напій для бухгалтерів на корпоративі, для домогосподарок, для акторів і для науковців. Ми прагнемо того, що Bogart однаково смакує і тим, хто любить коньяк змішувати з колою, додавати до кави, і тим, хто вживає його у чистому виді. Для тих, хто є душею компанії, і для тих, хто насолоджується моментами усамітнення. Він підходить для всіх — від жартівників до тих, хто любить побути наодинці зі своїми думками. Незалежно від того, чи ви цінуєте порядок, чи живете у безладі, Bogart завжди буде з вами, підкреслюючи вашу унікальність та стиль.
Яку атмосферу створює коньяк Bogart для своїх споживачів?
Bogart виходить поза межі стандартних коньяків та відкриває нові грані, коньяку та свого споживача. Якщо коротко про атмосферу що створює Bogart – то це розмова з другом. Де ти можеш бути справжнім. Щирим, чесним, сильним, слабким, сумним, веселим. Таким, яким ти є, різним... Ми прагнемо розширити уявлення про коньяк, дозволяючи споживати його в різних станах, обсягах і ритуалах. Bogart заохочує живі емоції — від радості до печалі, від сорому до веселих жартів. Це не просто напій, а спосіб відкриття нових граней людей та їхніх переживань, що робить кожну зустріч чи момент особливим. Цю атмосферу ми створюємо і разом проживаємо з нашим споживачем у соціальних мережах: "Bogart – багатогранний як ти".