AB InBev Efes Україна увійшла до десятки найінноваційніших компаній за версією Forbes Ukraine
Департамент із цифрової трансформації продажів AB InBev Efes під керівництвом Інги Панич вивів компанію в Україні в десятку найінноваційніших за версією Forbes Ukraine.
Щоб вивчити R&D-процеси в Україні, Forbes Ukraine анкетував понад 150 підприємств.
Внаслідок чого відібрав 25 компаній.
"Для нас головним завданням є цифровізація процесів продажів, трансформація обсягів продажів у Digital середовище, де кожен клієнт може самостійно зробити замовлення, тим самим бути максимально задоволеним співпрацею. Ми також розробляємо інструменти, за допомогою яких команді продажів легше досягти поставленої мети. Пріоритетом є максимальна автоматизація процесів продажу", – розповідає директор із цифрової трансформації продажів AB InBev Efes Інга Панич.
Інга Панич очолює цей напрямок уже понад 10 років.
У команді Інги з усіма центрами та напрямками близько 400 чоловік та її основне завдання – максимально забезпечити команду продажів цифровими інструментами, щоб продукт компанії був присутній у всіх магазинах, барах та ресторанах країни.
"Моя команда розробляє додатки для роботи із замовленням, забезпечує всією необхідною бізнес-аналітикою для оперативного прийняття рішень, розробляє та впроваджує процеси", – розповідає Інга Панич.
У роботі департаменту з цифрової трансформації продажів такі проекти, як система за погодженням та прорахунками контрактних умов для клієнтів, автоматизований підхід до обліку обладнання, штучний зір.
B2B-платформа "ВиBEERрай", яка стала одним із найефективніших інструментів взаємодії.
До системи цього сервісу "ВиBEERрай" в Україні вже інтегровано понад 200 складів дистриб'юторів та підключено близько 25,5 тис. активних торгових точок.
Головна мета B2B-платформи "ВиBEERрай" полягає в тому, щоб користувачі могли розміщувати замовлення, які будуть бачити дистриб'ютори та робити відвантаження.
AB InBev Efes тісно співпрацює з постачальниками-розробниками, які безпосередньо забезпечують розробку систем.
Усередині бізнесу є бізнес-експерти, які прописують технічне завдання разом із постачальниками-розробниками та стежать за якісним виконанням у строк.
Команда бізнес-експертів визначає потреби бізнесу і перекладає на мову розробників, щоб компанія отримала якісний продукт, необхідний бізнесу.
Клієнти отримують всю необхідну їм інформацію, куди входять відомості про попередні замовлення, можуть залишати заявку на повернення тари, а також стати учасниками програми лояльності.
За допомогою B2B-платформи можна легко, швидко та безпечно імпортувати та експортувати товари без зайвих витрат, а також оптимізувати інші бізнес-процеси.
Для визначення всіх потреб та реалізації AB InBev Efes Україна використовувала метод Voice of customer (Голос клієнта).
Окрім нової моделі продажів, компанія щороку тестує близько 50 дрібніших проектів – наприклад, уже впровадила автоматизований облік обладнання, використовує штучний інтелект для пошуку та аналізу сумнівних операцій всередині компанії.