Споживачів навчать відрізняти офіційну техніку від контрабандної за допомогою освітньої програми

П'ятниця, 16 жовтня 2015 —
Українців проінформують, які ризики несе купівля контрабандних товарів і навчать обирати якісну сертифіковану техніку.
Беручи до уваги збільшення в Україні обсягів обороту нелегальної електроніки, відомі виробники побутової техніки намагаються боротися з "сірим ринком" за допомогою освітніх ініціатив для споживачів. Інформаційні кампанії мають на своїй меті звернути увагу українських споживачів на те, які ризики несе за собою купівля "сірої" техніки, та навчити відрізняти якісну офіційну техніку від нелегальної під час покупки. "Samsung Electronics Україна" докладає вагомих зусиль аби захистити українських споживачів від купівлі контрабандної електроніки, що є не лише порушенням чинного законодавства з боку нелегальних імпортерів, але й несе ризики для власників таких пристроїв, – зазначає Людмила Притула, керівник департаменту корпоративного маркетингу компанії, – Техніка торгової марки Samsung відзначається найвищою якістю та оригінальним дизайном. Але ми не можемо гарантувати коректну роботу пристроїв та сервісів, а також надавати сервісне обслуговування продукції, що була завезена на територію України незаконним шляхом. Саме тому "Samsung Electronics Україна" ініціювала освітню програму, метою якої є розповісти українцям як уникнути придбання нелегальних товарів і, якими можуть бути наслідки такої покупки". Лише офіційні товари, які мають обов’язкове маркування, нанесене виробником відповідно до вимог чинного українського законодавства, підлягають гарантійному обслуговуванню. Вони можуть обслуговуватися в офіційних сервісних центрах компанії по всій Україні, а також адаптовані до українського ринку та підтримують коректну роботу усіх локальних послуг, сервісів та контенту. Гарантійне обслуговування в офіційній сервісній мережі — це гарантія на запчастини та роботи, висококваліфікований персонал, який регулярно проходить навчання та сертифікацію, використання сучасного обладнання для діагностики та ремонту, а також збереження гарантії виробника та оперативне виконання робіт. Аби відрізнити офіційну продукцію, споживачу необхідно перевірити маркування пристрою. Сертифікована для продажу в Україні техніка має містити маркування українською мовою на упаковці та на самому виробі, а також Національний Знак Відповідності вимогам Технічних Регламентів. Ці маркування є гарантією того, що споживач купує офіційну продукцію Samsung. В іншому випадку – компанія Samsung Electronics не несе жодної відповідальності за якість та роботу придбаного товару. Варто зазначити, що Samsung налічує 120 сервісних центрів по всій Україні, а в містах мільйонниках споживачі мають можливість скористатися послугами сервісних центрів класу "Плаза". Саме завдяки високій якості та доступності сервісу Samsung (центри з обслуговування клієнтів розташовані не більше ніж в годині їзди), три роки поспіль компанія перемагала в номінації "Сервіс споживчої електроніки року" щорічного загальнодержавного конкурсу "Вибір року". За допомогою освітньої програми компанія розраховує не тільки сприяти зниженню обсягу нелегальної продукції в Україні, але й підвищити рівень обізнаності серед українських споживачів, надати їм знання, які допоможуть завжди обирати сертифіковану сучасну електроніку та насолоджуватися її роботою у повній мірі. Детальна інформація щодо програми доступна за посиланням: http://www.samsung.com/ua/gray_import_goods/
Реклама: