Інтернет зростає швидше за дріжджове тісто.

П'ятниця, 13 лютого 2009 —
Ринок онлайн-продажів в Україні зріс зі 100 млн в доларовому еквіваленті в 2006 до 300-400 млн в доларовому еквіваленті в 2008 році, це дає ґрунтовні підстави, аби казати про стабільне зростання близько 600% на рік, що само по собі є майже феноменом. Варто відзначити, також, що все частіше великі рітейлерські компанії звертаються по допомогу до всесвітньї мережі. Так, всісвітньо відоми «речовий рітейлер» Marks & Spencer планує збільшити дохід на 500 млн фунтів стерлінгів до 2010 року за рахунок «замовної» системи Amazon, розраховуючи на зростання середньорічної виручки на рівні 60%. Який витяг й висновки можна з цього зробити?
Як повідомляють в одній з провідних дослідницьких компаній IMRG, рітейл, в загальному розумінні цього слова(«роздрібні торгівці»), до 2018 року може втратити до 50 доходу, у тому випадку розвитку лише оффлайн сегменту. За прогнозами британської компанії, лиш в «Туманному Альбіоні» об’єм роздрібу складе близько 300 млрд фунтів, 150 з котрих складуть виручку онлайн-торгівців. В ще більщій мірі статистика стосується високотехнологічних товарів. Якщо звернутись до конкретних цифр: ринок онлайн-продажів в Україні зріс зі 100 млн в доларовому еквіваленті в 2006 до 300-400 млн в доларовому еквіваленті в 2008 році, це дає ґрунтовні підстави, аби казати про стабільне зростання близько 600% на рік, що само по собі є майже феноменом. Варто відзначити, також, що все частіше великі рітейлерські компанії звертаються по допомогу до всесвітньї мережі. Так, всісвітньо відоми «речовий рітейлер» Marks & Spencer планує збільшити дохід на 500 млн фунтів стерлінгів до 2010 року за рахунок «замовної» системи Amazon, розраховуючи на зростання середньорічної виручки на рівні 60%. Який витяг й висновки можна з цього зробити? У Великій Британії рівень проникнення Інтернету наближається до «абсолютного», такого рівня інтернетизації, за прогнозами аналітиків, Україна досягне лише в 2015 році. Саме тому, можна зробити простий для себе висновок: український ринок онлайн-торгівлі буде показувати стабільне зростання на рівні 60% на рік, протягом найближчої «7-річки». Якщо ж говорити про інші галузі застосування Інтернету – тут також варто відзначити феномен «інтернет-економіки», лише кількість користувачів доступа до всесвітньої мережі компанії «Укртелеком» за 3-й квартал 2007 – 3-й квартал 2008 років збільшилось більш ніж на 200%. Згадуючи інший, актуальний на зараз Інтернет-напрям – Інтернет-рекламу, також варто сказати про унікальність й розширення ринку зі швидкістю не меншою ніж онлайн-продажі. Більш докладно про ці напрями в наступних випусках Міжнародного Форуму «Інтернет-Україна’ 2009». Підводячи підсумки, варто зазначити неймовірну актуальність для нашої країни будь-якої з технологій Інтернет для бізнесу та приватного використання. А також виключну доходність провайдерів цих послуг, і, звичайно ж, виключну необхідність комплексної події в галузі Інтернет, саме такої, якою ма місце бути Міжнародний Форум «Інтернет-Украина’ 2009». З повагою, завжди ваш, автор, Антон Капелюшний. Завжди радий питанням, пропозиціям та конструктивній критиці тут.
Реклама: