Пінчук отримав понад два гектари землі у центрі Києва
Київська міська рада віддала 2,1 га на Володимирському узвозі, 2 у Печерському районі під будівництво Центру сучасного мистецтва.
За відповідне рішення на засіданні у п'ятницю проголосували 97 депутатів.
Водночас цим рішенням Київрада погодила звіти про екологічний аудит, санітарно-гігієнічні дослідження, дослідження флори та технічний звіт з інженерно-геологічних вишукувань, а також зменшила площу парку "Хрещатий" на 2,1 га до 14,4 га.
Згідно з текстом документа, частину території, розташовану в південно-західній частині парку-пам'ятника садово-паркового мистецтва місцевого значення "Хрещатий", яка межує з територією Національної філармонії (на заході), з Європейською площею (на півдні) та зі сходами арки Дружби народів (на півночі) виведено за межі цього парку та встановлено, що "вказана територія до земель природно-заповідного фонду не належить".
"За результатами проведеного екологічного аудиту встановлено, що на ...території переважають дерева середнього віку (40-60 років), що знижує історичну цінність... В межах парку "Хрещатий" відсутні дерева, які включені до переліку об'єктів природно-заповідного фонду, пам'ятників природи місцевого значення, що мають особливу природоохоронну цінність... Екологічйний стан ділянки також не можна вважати задовільним", йдеться в пояснювальній записці.
Також цим рішенням Київрада визначила балансоутримувачем Арки дружби народів Головне управління охорони культурної спадщини, а балансоутримувачем естради "Хрещатий Яр" - Головне управління культури і мистецтв.
Крім того, Київрада надала дозвіл Головному управлінню культури та мистецтв розробити проект землеустрою щодо відведення в постійне користування ділянки площею 2,1 га на Володимирському узвозі, 2.
Як відомо, на сесії 29 жовтня Київрада затвердила концепцію будівництва Центру сучасного мистецтва на вул. Володимирський узвіз, 2.
Будувати новий культурний центр у столиці мав намір колекціонер та бізнесмен Віктор Пінчук.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"