"Оболонь" витісняють з білоруського ринку
Білоруський Держкомітет зі стандартизації звинуватив ЗАТ "Оболонь" в реалізації пива під торговою маркою "Вогнегасник" без сертифіката якості товару і призупинив його продаж в окремих роздрібних точках.
Про це пише газета "Комерсант-Україна" з посиланням на прес-службу компанії.
"Ми продаємо пиво "Вогнегасник" в Білорусі уже два роки, маючи сертифікат відповідності для пива "Оболонь світле", - розповів начальник юридичного відділу "Оболоні" Андрій Вітченко.
"У пляшці "Вогнегасник" знаходиться точно таке ж пиво, як і в "Оболонь світле", що вказано на його етикетці. Крім того, обидва пива мають спільний штрихкод", - додав він.
За словами Вітченка, комітет пред'явив звинувачення у кінці травня, і "Оболонь" уже направила апеляцію до республіканського унітарного підприємства "Білоруський державний інститут метрології".
Претензії компанії були пред'явлені після того, як підконтрольна Heineken "Пивоварна компанія "Сябар" звернулася зі скаргою до комітету по стандартизації, стверджують в "Оболоні".
"Якщо нас визнають винними, згідно з білоруським законодавством, дистриб'юторів і роздрібних продавців, які реалізують пиво "Вогнегасник", можуть оштрафувати на суму виручки від його продажу за останні два роки - після цього вони, швидше за все, відмовляться від співпраці з нашою компанією", - пояснив Вітченко.
За даними учасників білоруського ринку, "Оболонь" займає 7% ринку, ємність якого оцінюється в 3 млн. гектолітрів (для порівняння: ємність українського ринку - 27,98 млн. гектолітрів).
Ринкову частку пива "Вогнегасник" в Білорусі в компанії не уточнили, проте відзначили, що "в республіці воно користується зростаючою популярністю".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"