Росія згортає випуск Ан-148
ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" (ОАК) має намір відмовитися від програми випуску літаків Ан-148 на майданчику ВАТ "Воронезьке літакобудівне акціонерне товариство" (ВАСО).
Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням на представника ВАСО.
За словами представника компанії, у зв'язку з коригуванням плану виробництва літаків, ОАК, імовірніше за все, заморозить виділення коштів на такі проекти, як випуск на ВАСО Ан-148 і запуск виробництва Ту-334 у ВАТ "Казанське авіаційне виробниче об'єднання ім. С.П. Горбунова (КАПО).
"Що стосується Ан-148, то Зовнішекономбанк, який у серпні 2007 року підписав протокол про наміри щодо співпраці з OAK, у другій половині лютого сповістив ВАСО, що припиняє обслуговування інвестпрограми по Ан-148. Товариство мало намір у 2009 році випустити чотири машини для ГТК "Росія". Однак такої авіакомпанії як самостійної юридичної особи незабаром не буде - вона ввійде до складу госхолдінга "Росава", - сказав він.
ВАСО спеціалізується на випуску далекомагістральних літаків сімейства Іл-96, регіональних Ан-148, а також різних компонентів із сучасних композитних матеріалів. ВАСО в 2006 році увійшло до складу ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація".
Ан-148 - ближньомагістральний літак, розрахований на перевезення від 70 до 90 пасажирів. Максимальна дальність польоту - 5 тис. км. Виготовляється на київському авіазаводі "Авіант" і ВАСО.
У листопаді 2005 року АНТК імені Антонова передав ВАСО права на виробництво Ан-148.
У 2007 році перший віце-прем'єр, міністр фінансів Микола Азаров заявив, що Ан-148 повинен вироблятися на українській території.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"