Дерипаска і Ярославський втекли з Одеського аеропорту
Компанія "Нью сістемс АМ" Олександра Ярославського й Олега Дерипаски оголосила, що вимоги міської влади інвестувати 250 млн. дол. у реконструкцію Одеського аеропорту, включаючи модернізацію злітно-посадочної смуги, є завищеними.
Інвестори побоюються, що після будівництва злітну смугу можуть повернути до власності держави, - пише видання "Комерсант-Україна".
Уперше про реконструкцію Одеського аеропорту заговорили у вересні 2007 року. Планувалося подовжити злітно-посадочну смугу з 2,8 км до 3,2 км, побудувати два нових пасажирських термінали, готель, стоянку і магазини.
Після реконструкції аеропорт зможе обслуговувати до 3 млн. пасажирів на рік. Загальна вартість проекту - 200 млн. дол. Тоді найбільш ймовірними переможцями в тендері на вибір інвестора називалася "Нью сістемс АМ" Олександра Ярославського, а також її партнер - російська компанія "Базовий елемент" Олега Дерипаски.
У понеділок начальник відділу стратегічного розвитку "Нью сістемс АМ" Віталій Недашковський заявив, що компанія вийшла з конкурсу.
"Ми дивимося на досвід з Харківським аеропортом (компанія є його інвестором.-ЕП) - кошти на реконструкцію злітної смуги виділяла держава. За умовами конкурсу в Одесі гроші повинні вкладати інвестори, а 250 млн. дол. - це дуже великі гроші для даного аеропорту",- відзначив пан Недашковський.
Міжнародний аеропорт "Одеса" входить до п'ятірки найбільших в Україні. Створений 1961 року, з 2000 року знаходиться в комунальній власності. Доход 2006 року - близько 40 млн. грн.., пасажиропотік - десь 350 тис. чоловік.
"Приватних смуг не буває. Але вона може бути передана в керування компанії",- заперечує голова Державіаадміністрації Олександр Давидов.
Але в цьому випадку значно скоротяться доходи держави від аеропорту, вважає віце-президент з продажу і маркетингу МАУ Сергій Фоменко.
На його думку, міській владі варто поквапитися. "Одеська злітна смуга має потребу в терміновій реконструкції. А часу до Євро-2012 залишилося зовсім небагато",- говорить він.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"