Amazon запускає Haul, щоб конкурувати з дешевими товарами Temu, Shein
Amazon запускає новий розділ у своєму додатку, орієнтований на товари вартістю 20 дол або менше, оскільки лідер електронної комерції намагається захиститися від конкуренції з боку недорогих платформ Temu і Shein.
Про це повідомляє WSJ.
Зазначається, що Amazon Haul, став доступним для деяких клієнтів у США з середи, 14 листопада.
Всі товари в новому розділі будуть коштувати не більше 20 доларів, а більшість з них - не більше 10 доларів. Покупки вартістю понад 3 дол можна буде безплатно повернути протягом 15 днів з моменту доставки, що дещо відрізняється від політики повернення в рамках членства в Amazon Prime.
Повідомляється, що товари, замовлені через Haul, доставлятимуться до одного-двох тижнів.
Рішення Amazon спробувати запропонувати товари за нижчими цінами з повільнішою доставкою є прямою відповіддю на конкуренцію з боку Temu.
Читайте також: "Amazon на стероїдах": як китайський маркетплейс Temu за два роки вийшов на світовий рівень
Нагадаємо:
Amazon накладає жорсткі обмеження на ціни, які продавці можуть встановлювати на свої товари в новому дешевому магазині, який гігант електронної комерції готує до запуску.