"Укрзалізниця" виконала частину робіт по євроколії Чоп-Ужгород
АТ "Укрзалізниця" виконало частину робіт із будівництва євроколій на ділянці Чоп – Ужгород – наймасштабнішого інфраструктурного проєкту залізниці у 2024 році.
Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці".
Перекладено 3,5 км широких колій на ділянці 8,3 км, що є частиною проєкту вузької колії завдовжки 22 км.
"Триває активна фаза будівництва євроколії між Чопом та Ужгородом. У рамках проєкту "Укрзалізниця" перекладає широку колію, вирівнюючи її на перегоні Струмківка - Чоп, де надалі також паралельно буде укладено євроколію. Вже перекладено 3,5 км колії із 8,3 км. необхідних", - розповіли в УЗ.
Роботи на широкій ділянці колії будуть завершені до кінця 2024 року, запевнили в "УЗ".
Повідомляється, що в рамках проєкту також буде відремонтовано міст, триває оновлення комунікацій.
"Протягом останнього року ми підготували всю базу для реалізації низки євроінтеграційних інфраструктурних проєктів. Зокрема, знайшли фінансування, розробили проєктно-кошторисну документацію, а деякі проєкти вже почали реалізовувати. Наймасштабнішим (інфраструктурним проєктом "УЗ" зараз – ІФ-У) є будівництво євроколій між Ужгородом та Чопом. "Укрзалізниця" має завершити проєкт у заплановані терміни", - цитує пресслужба голову правління "УЗ" Євгена Лященка.
Він зазначив, що пасажири та перевізники вже наступного року побачать позитивний ефект від запуску євроколій Чоп – Ужгород на вантажних та пасажирських маршрутах.
"Пасажири та перевізники вантажів наступного року вже відчують на собі його (проєкту євроколій Чоп - Ужгород, - ІФ-У) ефект. Адже це нові зручні пасажирські маршрути та ще більші логістичні можливості для вантажоперевезень", - сказав Лященко.
В "УЗ" нагадали, що між Ужгородом та Чопом функціонуватимуть дві паралельні колії: широка – 1520 мм та євроколія – 1435.
Загальна вартість проєкту – 1,3 млрд грн. Половину цієї суми буде профінансовано із фонду ЄС Connecting Europe Facilit (CEF). Проєкт став переможцем у конкурсі CEF у 2022 році.