Цифрова трансформація України

Найбільша нафтова компанія світу інвестує у двигуни внутрішнього згоряння

Вівторок, 9 липня 2024, 14:31 -

Saudi Aramco робить ставку на те, що двигун внутрішнього згоряння буде існувати "дуже, дуже довго" і тому придбала 10% акцій виробника ДВЗ — компанії Horse Powertrain.

Про це повідомляє газета Financial Times.

Державна нафтова група, яка минулого року отримала $500 млрд доходів переважно від видобутку та продажу нафти, минулого місяця придбала за €740 млн 10-відсоткову частку в компанії Horse Powertrain, яка займається створенням двигунів на основі палива.

За розрахунками Saudi Aramco та інших акціонерів Horse, китайського автовиробника Geely і французького аналога Renault, якщо промисловість припинить проектування і розробку власних двигунів внутрішнього згоряння, вона почне купувати їх у третіх сторін.

Реклама:

"Для світу буде неймовірно дорого повністю відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння або обійтися без них", - сказав Ясер Муфті, виконавчий віце-президент Saudi Aramco, відповідальний за цю угоду."Якщо ви подивитеся на доступність і багато інших факторів, я думаю, що вони будуть існувати ще дуже і дуже довго".

На питання, чи вважає він, що двигуни внутрішнього згоряння будуть існувати завжди, Муфті відповів "так". Saudi Aramco раніше заявляла, що вважає, що навіть у 2050 році більше половини всіх автомобілів все ще працюватимуть на тому чи іншому виді палива.

У 2021 році здавалося, що занепад двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) забезпечений після того, як автовиробники, зокрема Ford, General Motors і Mercedes-Benz, та уряди, зокрема Великобританії, пообіцяли припинити продажі нових бензинових і дизельних двигунів у період з 2035 по 2040 рік.

Реклама:

Але зі сповільненням зростання продажів електромобілів і посиленням торговельного протекціонізму майбутнє ДВЗ виглядає не таким похмурим.

Нагадаємо:

Іноземні інвестори зможуть купити близько 60% від пропозиції купівлі 0,7% найбільшої нафтової компанії світу Aramco, в рамках угоди з продажу акцій на суму 11,2 млрд дол.

Економічна правда.

Реклама: