Перебої в Червоному морі можуть скоротити пропускну спроможність між Азією і Європою на 20% – Reuters
Логістичний гігант Maersk заявив, що перебої в контейнерних перевезеннях по Червоному морю зростають - це може призвести до скорочення пропускної здатності галузі між Азією і Європою на 20% у другому кварталі.
Про це пише Reuters.
Maersk та інші судноплавні компанії з грудня перенаправляють судна навколо африканського мису Доброї Надії, щоб уникнути нападів хуситів у Червоному морі, а довший час рейсу призводить до підвищення фрахтових ставок.
"Зона ризику розширилася, а напади відбуваються все далі від берега", - заявили в Maersk.
"Це змусило наші судна ще більше подовжити свій шлях, що призвело до додаткових витрат часу і коштів на доставку вантажу до місця призначення", - додали в компанії.
За словами представника Maersk, витрати на паливо на постраждалих маршрутах між Азією та Європою тепер на 40% вищі за кожну поїздку.
"Напади в Червоному морі та Аденській затоці переміщуються все далі і далі в море. Саме тому ми взагалі уникаємо цього регіону", - йдеться в коментарі Hapag-Lloyd.
За словами представника Maersk, ці перебої спричиняють хвильові ефекти на кількох інших маршрутах контейнерних перевезень, зокрема, з Азії до східного і західного узбережжя Південної Америки, додавши, що ситуація в Червоному морі є складною і продовжує розвиватися.
Maersk, яка вважається барометром світової торгівлі, минулого тижня спрогнозувала, що перебої триватимуть щонайменше до кінця 2024 року.
Читайте також: Випадок у Червоному морі – лише верхівка айсберга. Чи може зникнути інтернет, якщо Росія добереться до підводних кабелів?
Єменські хусити вбивають торгівлю. Чим загрожує конфлікт у Червоному морі?
Економічна правда