SoftServe інтегрує генеративний ШІ для працівників: час розробки софту скорочується на 20%
Найбільша глобальна IT-компанія з українським корінням SoftServe розпочинає інтеграцію інструментів ШІ в роботу команд на клієнтських проектах.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Внутрішнє дослідження компанії показало можливість генеративного штучного інтелекту підвищувати продуктивність розробницьких команд до 45% та пришвидшувати час розробки проектів на 30%, генШІ інструменти впроваджують в роботу працівників компанії.
Технологію генеративного ШІ в SoftServe використовують команди вде на 9-ти пілотних проектах для клієнтів, зокрема для бізнесів з фінансового сектору, промислового виробництва, ритейлу.
Перші результати демонструють позитивну динаміку. Час розробки програмного забезпечення на проектах вдалось скоротити на 20%, Quality Control - на 25%, Test Automation - на 20%, створення технічної документації - на 17%.
До кінця року в компанії планують масштабувати використання генеративного ШІ до сотні клієнтських проектів, на яких працюватимуть 1000+ фахівців. Водночас, продовжують дослідження нових інструментів та форматів взаємодії із ШІ для подальшої максимізації продуктивності розробницьких команд.
Нагадаємо:
Генеративний штучний інтелект (ШІ) компанії OpenAI може збільшити продуктивність роботи команд розробників до 45% - SoftServe.
Економічна правда