Як змінився рейтинг CRM в Україні за 2023 рік під час війни?
Розвиток українських систем та зростання попиту на них – ключові тенденції 2023 року. Чи вдалося українським користувачам перейти з російських CRM на вітчизняні?
Іще рік тому український ринок CRM очолювали російські сервіси, насамперед Bitrix24 та AmoCRM. Сьогодні ж вони помітно втратили свої позиції, однак все ще не поступаються українським продуктам.
Зміни за 2023 рік в умовах повномасштабної війни
У 2023 році кількість звернень до українських CRM-систем значно зросла, що свідчить про попит на вітчизняні продукти. Частка українських CRM збільшилася у 2,5 рази, але, попри це, ринок ще не повністю позбувся російських продуктів.
Статистика популярності CRM-систем в Україні за грудень 2023 року свідчить про втрату російськими сервісами клієнтів та лідерських позицій.
Станом на грудень 2023 року найпопулярнішими в Україні були такі CRM:
Грудень 2022 |
Грудень 2023 |
||
Bitrix24 |
27400 |
20800 |
-24% |
Zoho |
11390 |
11870 |
+4,2% |
SalesDrive (Україна) |
5190 |
7150 |
+37,8% |
SalesForce |
5460 |
4440 |
-18,7% |
LP CRM (Україна) |
1540 |
3420 |
+122% |
Мой склад |
3290 |
3220 |
-2,1% |
AmoCRM |
2810 |
2800 |
-0,4% |
Pipedrive |
2270 |
2700 |
+18,9% |
Tallanto |
1920 |
2420 |
+26% |
Creatio (Україна) |
1830 |
2210 |
+20,8% |
KeepinCRM (Україна) |
1800 |
2050 |
+13,9% |
Odoo |
2040 |
3290 |
+61,3% |
Onebox |
1950 |
1190 |
-39% |
YCLIENTS |
490 |
1010 |
+106% |
TradeEVO (Україна) |
280 |
510 |
+82% |
Perfectum (Україна) |
460 |
820 |
+78% |
Джерело оцінки популярності систем: кількість брендових запитів з України в Google, Google Ads Keyword Planner. Статистика є загальнодоступною для перевірки будь-яким користувачем.
Переможці та аутсайдери під час війни
Ринок CRM в Україні під час війни різко змінився. Російські компанії втратили до 70% своєї аудиторії. Українські ж CRM-системи нарощують клієнтську базу та зміцнюють лідерські позиції. LP CRM (Україна) зріс понад вдвічі.
Вітчизняні компанії не лише конкурують з російськими, але і випереджають їх, пропонуючи високоякісні та інноваційні рішення в умовах сучасних викликів. Український ринок CRM стає важливим елементом технологічного розвитку країни під час складних соціально-економічних умов.
Українська CRM SalesDrive другий рік поспіль займає рекордне третє місце в рейтингу найпопулярніших CRM-систем, змістивши російську AmoCRM.
За кількістю клієнтських запитів SalesDrive є найпопулярнішою українською CRM-системою у 2023 році.
У 2023 році SalesDrive вдосконалила свій продукт, додавши інтеграції та нові функції, такі як:
- онлайн-рахунки Liqpay, Monopay, WayForPay;
- переписка в чатах Rozetka і Prom;
- повернення і переадресація Нової Пошти;
- масова розсилка по чатботах Viber і Telegram;
- інтеграція з маркетплейсами OLX і Etsy.
Як почати працювати з українською CRM під час війни
"Ми робимо все, щоб перехід на нашу CRM був максимально простим і швидким для клієнта", –керівник CRM SalesDrive Олексій Стеклов.
Українська CRM SalesDrive – лідер ринку 2023 року - пропонує максимально простий та швидкий перехід для клієнтів, гарантуючи:
- безкоштовний тестовий період;
- допомогу в налаштуванні інтеграцій;
- імпорт клієнтської бази зі старої CRM.
Стартове впровадження CRM SalesDrive безкоштовне для клієнта і включає:
Функціональність CRM-системи SalesDrive випереджає наявні на ринку продукти. CRM SalesDrive пропонує новим клієнтам безкоштовний демо-доступ до повного функціоналу на 14 днів з можливістю одразу налаштувати для себе усі необхідні інтеграції за допомогою персонального менеджера:
- Інтеграція з сайтами: OpenCart, Хорошоп, WordPress та інші.
- Маркетплейси: Prom, Rozetka, Алло, Zakupka, Kasta...
- Служби доставки: Нова Пошта, Укрпошта.
- SMS-інформування: TurboSMS, SMS-Club...
- Чатботи Viber і Telegram, Instagram Direct і Facebook Messenger. Чат-віджет на сайт.
- IP-Телефонія: Binotel, Phonet, UniTalk, RingoStat, StreamTelecom...
- РРО, фіскальні чеки, Checkbox, управління складом, документи.
- Платежі, інтеграція з Приватбанком, Монобанком, Liqpay, WayForPay.
Українські компанії вже не просто конкурують з російськими, але й активно випереджають їх, надаючи користувачам високоякісні та інноваційні рішення в умовах викликів сучасності. Залишити заявку на безкоштовний тестовий період CRM SalesDrive можна на сайті.