ПриватБанк запустив послугу автоматичного заповнення календаря податкових звітів
Бізнес клієнти ПриватБанку відтепер можуть користуватися новою функцією "Календар звітів", щоб не пропустити терміни подання податкової звітності.
Про це повідомили у пресслужбі Приватбанку.
Така послуга працює в розділі "Електронна звітність" у вебверсії "Приват24 для бізнесу" і допоможе клієнтам автоматично заповнити календар податкових звітів з урахуванням історії звітів та даних податкової служби.
Як це працює? Під час входу в меню "Облік та звіти – Електронна звітність" автоматично вмикається помічник, який допоможе налаштувати "Календар звітів" на основі прийнятих звітів і даних із податкової.
Нова функція "Приват24 для бізнесу" дає можливість клієнтам:
- надіслати запит в податкову, щоб завантажити дані для календаря;
- прибрати звіти, про які не потрібно нагадувати;
- додати будь-який звіт, а термін в "Календарі звітів" проставиться автоматично.
Також у сервісі "Електронна звітність" можна відразу сплатити податки на основі прийнятого звіту "Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи" та вести "Книгу обліку надходжень та витрат", "Фінансову звітність" тощо, додали у Приватбанку.
Нагадаємо:
Державний Приватбанк удвічі знизив вартість переказів на закордонні картки, нові тарифи діятимуть до кінця квітня.