Іспанські ЗМІ подали позов проти Meta на 550 мільйонів євро

Понеділок, 4 грудня 2023, 17:25 -
 
getty images

Група, що представляє 83 іспанські ЗМІ, подала позов на суму 550 мільйонів євро проти материнської компанії Facebook, Meta Platforms, посилаючись на недобросовісну конкуренцію на рекламному ринку.

Про це пише Reuters.

Медіа-асоціація AMI заявила в понеділок, що позов був колективно поданий видання до комерційного суду в п'ятницю, і стверджує, що Meta порушувала правила захисту даних ЄС у період з 2018 по 2023 рік.

Газети стверджують, що "масове" і "систематичне" використання компанією Meta персональних даних користувачів своїх платформ Facebook, Instagram і Whatsapp дає їй несправедливу перевагу в розробці та пропонуванні персоналізованої реклами, що, на їхню думку, становить недобросовісну конкуренцію.

Реклама:

Пресслужба Meta не відразу відповіла на запит агентства про коментар. Джерело в Meta, знайоме з цим питанням, повідомило, що компанія ще не отримала юридичні документи.

Заявники, серед яких Prisa, що видає головну іспанську газету El Pais, і Vocento, власник ABC, стверджують, що більшість оголошень, розміщених Meta, використовують персональні дані, отримані без явної згоди клієнтів.

Це, на їхню думку, порушує Загальний регламент ЄС про захист даних, що діє з травня 2018 року, який вимагає, щоб будь-який вебсайт запитував дозвіл на зберігання та використання персональних даних.

Реклама:

"Звичайно, в будь-якій іншій країні ЄС може бути розпочато такий самий судовий процес, оскільки йдеться про ймовірне порушення європейських норм", - заявив агентству юрист, який представляє газети, Ніколас Гонсалес Куельяр.

"Цей позов є ще однією спробою класичних ЗМІ боротися з технологічними гігантами в судах, щоб захистити свою територію.

По всьому світу медіа-організації боролися в судах і парламентах, щоб змусити технологічних гігантів платити справедливу плату за використання і поширення їхнього контенту", - пише Reuters.

У 2014 році уряд Іспанії змусив закрити службу Google News компанії Alphabet до 2022-го, коли було ухвалено новий закон, що дозволяє ЗМІ вести прямі переговори з технологічним гігантом.

Економічна правда

Реклама: