"Київстар" усунув складнощі зі зв'язком, які виникли 20 грудня
У "Київстар" заявляють, що усунули проблеми зі звʼязком та мобільним інтернетом, які виникли вранці, 20 грудня.
Таке повідомлення мобільний оператор розіслав станом на 13-00.
"Спеціалісти "Київстар" усунули складнощі зі зв'язком, які виникли зранку 20 грудня у ряді міст на Заході й Півдні України. Наразі сервіси працюють у звичному режимі", - йдеться в повідомленні.
Причини збою в компанії не повідомляють.
Зазначається, що мережа Київстару завершує стабілізацію після наймасштабнішої у своїй історії хакерської атаки.
Також повідомляється, що послуга LTE в Україні та в міжнародному роумінгу працює без обмеження швидкості.
Найближчим часом компанія повідомить про нарахування бонусів та компенсацій абонентам, які не могли користуватись послугами зв'язку через хакерську атаку.
Нагадуємо:
Зранку, 20 грудня, "Київстар" заявив про складнощі з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку "Мій Київстар" у ряді міст на заході й півдні України.
"Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше", - йшлося в повідомленні.
"Наша мережа наразі на етапі стабілізації після масштабної хакерської атаки, тому все ще можуть виникати короткочасні складнощі в роботі послуг", - додали в компанії.