"Газпром" займеться фінансуванням блогерів-пропагандистів
"Газпром" за 7 млрд рублів купить агентство патріотичних блогерів Insight People.
Про це повідомляє РБК з посиланням на холдинг "Газпром-Медіа".
Юрособа "Інсайт Люди" була зареєстрована у 2021 році. У 2022 році його виручка становила 14,2 млрд руб., чистий прибуток - 2,1 млрд руб.
Як повідомляють російські ЗМІ, Insight People не приховує своєї продержавної спрямованості.
Блогери агентства беруть участь у пропагандистських роликах. Генеральний продюсер Ілля Івлєв на своєму сайті звітував, що агентство "реалізує патріотичні проекти, які набирають мільйони переглядів".
В анкеті для блогерів, які хочуть укласти договір з Insight People, необхідно вказати, зокрема, свої політичні погляди. При цьому контракт забороняє блогерам використовувати жарти і питання на тему політики.
Зараз у портфелі "Газпром-Медіа" дев'ять ефірних телеканалів, включно з НТВ, ТНТ, ТВ-3, "Матч ТВ" і "Пятница! ", шість інтернет-платформ, включно з відеохостингом Rutube, онлайн-кінотеатром Premier і соцмережею вертикальних відео Yappy, понад десяток продакшенів і кінодистриб'юторів, зокрема "Централ Партнершип" і 1-2-3 Production, дев'ять радіостанцій, серед яких "Авторадіо", Like FM та Energy, видання "Вокруг ТВ" та "7 днєй", сейлз-хаус "Газпром-Медіа" та московський кінотеатр "Октябрь".