Користувачі TikTok все частіше використовують застосунок для отримання новин
У 2023 році частка користувачів TikTok, які отримують новини через застосунок, зросла до 43% порівняно з 22% роком раніше.
Про це йдеться в дослідженні Pew Research Center.
Згідно з новим дослідженням, половина дорослого населення США отримує принаймні деякі новини з соціальних мереж. Відповідно, Facebook є найпопулярнішою платформою для новин: 30% американців заявили, що регулярно переглядають новини там, за ним слідують YouTube з 26%, Instagram з 16% і TikTok з 14%.
За даними Pew, постійними споживачами новин на Nextdoor, Facebook, Instagram і TikTok частіше є жінки, тоді як постійними споживачами новин на Reddit, X, LinkedIn і YouTube частіше є чоловіки.
Зазначається, що новинні організації конкурують з TikTok та іншими соціальними мережами за увагу споживачів та бюджети рекламодавців, і багато з них шукають способи залучити велику та бажану аудиторію TikTok - покоління Z.
Аналіз споживання новин американцями, проведений Pew на основі опитування 8 842 дорослих американців, проведеного з 25 вересня по 1 жовтня 2023 року, показав, що новинні вебсайти або додатки використовують 67% опитаних.
Також читайте: Реклама, розкрутка бренду та монетизація: як можна заробляти в TikTok
Економічна правда.