Клієнти Приватбанку скаржаться на блокування рахунків через операції з криптовалютою: у банку відповіли
Державний Приватбанк нібито почав блокувати рахунки клієнтів, яких підозрюють в купівлі-продажу криптовалют. У самому банку заявили, що жодних нових правил фінмоніторингу не застосовують.
Про блокування рахунків клієнтів повідомили низка ЗМІ, посилаючись на співробітників банку та відгуки на його діяльність на сайті Мінфін.
В деяких відгуках за останній тиждень клієнти вказують, що державний банк заблокував їхні рахунки без попередження та зазначають, що займаються p2p-операціями з криптовалютами.
"Працюю з банком понад 20 років майже зі створення банку, жодних особливих проблем із банком не було. Цього місяця зробив багато операцій обміну з криптовалютою за p2p-системою на біржі "Байбіт" і банк відмовив мені в подальшому обслуговуванні та запропонував повернути кошти. Але я нічого не законного не зробив. Прошу банк переглянути мій статус та поновити роботу рахунку", - йдеться в одному з відгуків.
У відповідь представник банку відповів, що у своїй діяльності Приватбанк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Згідно закону "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення" банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У відповідь на запит ЕП у пресслужбі Приватбанку зазначили, що жодних нових правил фінмоніторингу до клієнтів не застосовують.
Економічна правда