Середня кількість замовлень в Glovo за рік зросла на понад 50%: результати компанії за 5 років в Україні
За п’ять років з моменту виходу сервісу доставки Glovo на український ринок компанія інвестувала в Україну 85 мільйонів євро та сплатила до бюджету понад 20 мільйонів євро податків.
Про це йдеться у пресрелізі компанії.
"Український ринок є стратегічно важливим для Glovo. Наразі він є четвертим за обсягом бізнесу серед 25 країн присутності сервісу. Ми вклали вже понад 85 млн євро в Україну й попри війну продовжуємо інвестувати, оскільки віримо в потенціал ринку", — зазначив співзасновник Glovo Саша Мішо.
Glovo є найбільшою багатокатегорійною платформою в Україні, що поєднує партнерів, кур’єрів та користувачів. Наразі сервіс працює у 37 містах з понад 8 тис партнерів.
За п’ять років роботи сервісу в Україні понад 50 тис кур’єрів доставили принаймні одне замовлення через платформу, проїхавши для цього понад 200 млн кілометрів.
Попри війну та спричинену нею міграцію українців за кордон, середня кількість замовлень на 1 користувача в застосунку Glovo зросла за останній рік на 56% і становить 10,3 замовлення на рік.
"З 24 лютого 2022 року компанія Glovo пройшла довгий шлях — від роботи виключно з соціальною метою до 100% відновлення основного бізнесу та зростання", - додала гендиректорка Glovo в Україні Марина Павлюк.
У компанії додали, що протягом 2022-2023 років переказали 800 тис євро на соціальні ініціативи в Україні та разом із фандрейзинговою платформою UNITED24 запустили ініціативу "Доставка безпечного майбутнього" - збір коштів на спеціальні автомобілі для доставлення працівників та обладнання до місць виявлення вибухонебезпечних предметів та розмінування.
Нагадуємо:
Сервіс доставки Glovo об’єднався з платформою підтримки України UNITED24 для збору коштів на автомобілі для розмінування країни.
Співзасновник Glovo Саша Мішо заявив, що компанія не має планів щодо повернення бізнесу в Білорусь.
Економічна правда