Уряд схвалив спрощену процедуру подачі заяви на житлову субсидію: як працюватиме
Кабінет Міністрів схвалив постанову, яка в межах експериментального проєкту максимально спрощує процедуру звернення громадян за житловою субсидією і забезпечує швидке прийняття рішення щодо її надання.
Про це повідомляє пресслужба уряду.
"Спрощений механізм звернення за житловою субсидією звільнить громадян від потреби збирати довідки і витрачати час на заповнення декларації на призначення житлово-комунальних субсидій", - зазначили у Кабміні.
За новим механізмом, уповноваженому члену родини треба буде тільки подати спрощену заяву, в якій зазначити інформацію про:
- членів домогосподарства, на яких має бути призначено субсидію;
- місце проживання;
- реквізити рахунку, на який мають зараховуватись субсидії у випадку призначення.
Далі – органи Пенсійного фонду з офіційних джерел інформації самостійно здійснять збір та обробку відомостей, необхідних для призначення виплати.
"Фізично відвідувати органи Пенсійного фонду для подання спрощеної заяви не потрібно. Час, який витрачає людина чи родина на призначення соціальних допомог, буде мінімізовано, а процес подання заяви – максимально автоматизовано", - додали в Мінсоцполітики.
В електронній формі спрощене звернення можна буде подати в онлайн-кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України, додатку ПФУ та на порталі "Дія".
Також спрощене звернення можна буде надіслати поштою або подати через сервісні центри ПФУ, уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади, ЦНАП, що не обмежує населення в способах звернення.
"Подати спрощену заяву можна буде після технічної реалізації цього механізму Пенсійним фондом України. Скористатися ним напередодні опалювального сезону зможуть усі потенційні субсидіанти", - додали в уряді.
Разом з тим, залишається можливість звернення з повним пакетом документів за діючим нині механізмом, якщо в заявника є таке бажання.
Економічна правда