TikTok віддаватиме авторам контенту половину доходу від відеореклами
TikTok заявив, що запускає новий продукт, який дозволить авторам контенту продавати рекламу разом зі своїми публікаціями та отримувати половину доходу, що є зміною для додатку для обміну відео, який історично був орієнтований на незалежних авторів.
Про це пише The Wall Street Journal.
Продукт Pulse Premiere є частиною розвитку програми TikTok Pulse, яка дозволяє елітній групі авторів отримувати половину доходу від відеореклами, яка зʼявляється відразу після їх публікацій у TikTok, пише газета.
Новий продукт пропонуватиме аналогічні переваги для акаунтів обраних користувачів, таких як Condé Nast, BuzzFeed та NBC. Хоча Pulse доступний лише для 4% найкращих постів його авторів - на основі таких показників, як лайки, час перегляду та коментарі - новий продукт продаватиме рекламу під усіма публікаціями від авторів-учасників, повідомили в компанії.
Можливість продавати рекламу в найпопулярнішому додатку соціальних мереж з'явилася в той час, коли багато авторів намагаються впоратися зі складними економічними умовами, що призводить до скорочення витрат і звільнень по всій індустрії.
Для TikTok цей крок створює ще одну можливість отримання прибутку для платформи, а також допомагає налагодити стосунки з рекламодавцями та авторами контенту, пише WSJ.
"Йдеться про те, як ми можемо дійсно урізноманітнити наше портфоліо", - сказав глобальний керівник стратегії монетизації продуктів у TikTok Рей Цао.
Новий рекламний продукт з'явився на тлі того, що додаток, який належить пекінській компанії ByteDance, опинився під загрозою заборони в США після того, як адміністрація Байдена висловила занепокоєння з приводу національної безпеки щодо конфіденційності даних на платформі.
TikTok відкинув звинувачення у зв'язках компанії з китайським урядом і запропонував план вартістю 1,5 мільярда доларів, щоб відокремити свою діяльність у США від Китаю. Компанія також намагається заспокоїти рекламодавців, применшуючи загрозу повної заборони.
Читайте також: Персональний шпигун. Чи справді TikTok небезпечний
Економічна правда