Rozetka виходить на ринок Польщі
Український маркетплейс Rozetka розпочав роботу на ринку Польщі у тестовому режимі.
Про це повідомив у Facebook співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін.
Він зазначив, що наразі компанія працюватиме в тестовому режимі: "Перевіряємо усі процеси, наповнюємо асортиментом сайт, налагоджуємо усі логістичні ланки".
Наразі в асортименті онлайн-ритейлера вже є такі категорії, як побутова техніка, електроніка, одяг та взуття, дитячі товари, зоотовари, товари для дому, інструменти та інше. "Вибір та кількість товарів на сайті швидко збільшується", – кажуть у компанії.
Сайт польської Rozetka доступний як польською, так і українською мовами. Оплата можлива карткою онлайн або при отриманні, а доставка здійснюється до поштоматів або кур'єром по всій країні.
У пресслужбі компанії зазначають, що на сайті постійно додаються нові сервіси та можливості.
За словами Чечоткіна, Rozetka розраховує у Польщі як на велику українську авдиторію, адже понад 2 млн українців проживають у Польщі, так і на місцеву.
Нагадуємо:
Раніше повідомлялося, що проєкт monobank також виходить на польський ринок під назвою stereo та вже домовився з банком-партнером у Польщі.