Microsoft планує запустити рекламу на Bing, який використовує алгоритм ChatGPT
Microsoft провела зустрічі з рекламними агентствами, де розповіла, як саме планує інтегрувати рекламу в оновлену пошукову систему Bing, яка працює на основі мовної моделі ШІ за аналогією ChatGPT.
Про це повідомляє Reuters.
"На зустрічі з великим рекламним агентством цього тижня Microsoft продемонструвала Bing і показала як інтегрувати платні посилання у відповідях на результати пошуку.
Компанія заявила, що бере традиційні пошукові оголошення, в яких бренди платять за те, щоб їхні вебсайти або продукти з’являлися в результатах пошуку за ключовими словами, пов’язаними з їхнім бізнесом, і вставляє їх у відповіді, створені чат-ботом Bing", – йдеться в повідомленні.
Крім цього, Microsoft також планує інший формат реклами в чат-боті, який буде орієнтований на рекламодавців у певних галузях. Наприклад, коли користувач вводить запит: "Які найкращі готелі в Мексиці?", може з’явитися реклама готелів.
Новий Bing, доступ до якого очікують мільйони людей, є потенційно вигідною можливістю для Microsoft. Під час презентації для інвесторів і преси минулого тижня компанія заявила, що кожен відсоток частки ринку, який вона отримує на ринку пошукової реклами, може принести ще 2 мільярди доларів доходу від реклами.
Попри ранні тести, Microsoft не надала графік, коли бренди зможуть безпосередньо купувати рекламу в чат-бот.
Також читайте: Війна чат-ботів. Як ChatGPT похитнув гегемонію Google
Нагадаємо:
Чат-бот від стартапу OpenAI тепер доступний в Україні, проте не працюватиме на тимчасово окупованих РФ територіях.
Корпорація Google оголосила про проведення презентації "Google presents: Live from Paris", присвячену пошуку та картам, подія має відбутися 8 лютого.